Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Vi skal kjøpe ny bil

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-08, 14:28   #1
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Vi skal kjøpe ny bil

-----------


Sist redigert av Kråka : 25-03-08 kl 21:58.
Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 17:59   #2
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi skal kjøpe ny bil

Kjenner ikke de eldre modellene så godt, men hadde de vært nye så hadde jeg valgt focusen.Den mener jeg gjør det bra i tester, og vet om folk som er veldig fornøyde.
Bruktbil noen år eldre hadde jeg kanskje satset på noe japs. Toyota f.eks. De varer jo nesten evig. Har en corolla 88 mod som gikk greit gjennom eu-kontroll i dag

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 18:01   #3
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal kjøpe ny bil

Vi har Ford Focus og er veldig fornøyd. VolvoS40 (jeg tror det er den) er faktisk den samme bilen som Forden. Jeg husker ikke eksakt hva som er likt her og nå, men jeg kan spørre mannen når han kommer hjem. Tror det er den samme motoren.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 19:06   #4
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Vi skal kjøpe ny bil

Nå har vi Volvoen hjemme. Veldig kjekk bil. Vi skal ha bilen til i morgen så får vi se.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 19:10   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal kjøpe ny bil

Har hatt Volvo V40, og likte den veldig godt. God å kjøre. Det er vel samme som S40 bare i stasjonsvogn?
Nå har vi en Ford Mondeo, men den er helt ny og vi har bare hatt den et halvt år. Så langt er vi veldig fornøyd med den.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 19:36   #6
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi skal kjøpe ny bil

Vi har hatt en Focus og var veldig fornøyd med den. Utrolig gode kjøre egenskaper på den. Vi har fortsatt Ford, men nå den nye Mondeoen.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no