Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tilståelser

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-08, 12:08   #1
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Tilståelser

Har du noengang gjort noe du ikke ville at partneren din skulle gjøre mot deg? Jeg har nemlig inntrykk av at enkelte ting er fullt forståelig og forklarlig hvis det er en dame som gjør det, men bortimot utilgivelig og lynsjestemningsskapende hvis det er en mann som gjør det.

Jeg har på min liste, blant annet:

- Slått av lyden på telefonen og sovnet fra den da jeg skulle møte han og barnet vårt på sykehuset.

- Sagt: "Ta deg av bagasjen du, så skal jeg ta med meg ungene." - for så å glemme igjen den ene (av to) barn.

- Reist på besøk til en venninne, og kommet hjem i drosje klokka to om natta, uten giftering.

Alle disse, og alle andre tilsvarende ting jeg har gjort, har selvsagt sin naturlige forklaring. Selvsagt. Men jeg ser for meg lynsjestemning hvis jeg hadde lagt ut og klaget på at mannen min hadde gjort sånt mot meg.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 12:10   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilståelser

Eh, ja. Så nå er vi separert.

:galgenhumor:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 12:13   #3
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor i all verden hentet du inspirasjon til denne tråden.

Ja, jeg har dratt på et lite besøk til en venninne for å ikke komme hjem før klokka ti neste dag, bakfull som bare det. Uten å gi beskjed, for det var jeg visst litt for full til å gjøre. Han tok det med fatning, men hadde blitt litt redd da han våknet i femtiden på natten og oppdaget at jeg ikke hadde kommet hjem.

Gammel 31-03-08, 12:13   #4
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg har nemlig inntrykk av at enkelte ting er fullt forståelig og forklarlig hvis det er en dame som gjør det, men bortimot utilgivelig og lynsjestemningsskapende hvis det er en mann som gjør det.

Det er i grunnen pussig hvor mange ting som er det.

:sår:

Gammel 31-03-08, 12:14   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn ellers har jeg nektet plent å lage mat, sovet lenge hver helg, kjefta når han har kjørt bil og sutret over manglende husvask. Jeg gjetter på at hvis jeg hadde referert til de tingene, men lagt de i hans munn, hadde "mannssjåvinst" ligget ganske langt fremme i vokabularet.

Gammel 31-03-08, 12:15   #6
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Tja, si det?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 12:15   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Er Mauser en mann?

Gammel 31-03-08, 12:15   #8
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Ja. Det tror jeg får være tilståelse nok.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 12:16   #9
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Gjett om det hadde vært lynsjestemning i heimen hvis han hadde funnet på å gjøre noe sånt. Hadde jeg gjort det skal det bare ties ihjæl.

Gammel 31-03-08, 12:18   #10
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har glemt å hente mann & barn (da barnet gikk hos dagmamma leverte & hentet jeg mann & barn - mann & barn sto på parkeringsplassen og ventet på meg - da mannen ringte kl 1630 så satt jeg på jobben og trodde oppriktig at klokken fremdeles var rundt kl 1500).

Gammel 31-03-08, 12:18   #11
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Sånn ellers har jeg nektet plent å lage mat, sovet lenge hver helg, kjefta når han har kjørt bil og sutret over manglende husvask. Jeg gjetter på at hvis jeg hadde referert til de tingene, men lagt de i hans munn, hadde "mannssjåvinst" ligget ganske langt fremme i vokabularet.

Sånt har jeg aaaldri gjort.

Gammel 31-03-08, 12:19   #12
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Om jeg sammenligner med ting min ex gjorde, har jeg vært en engel på alle områder.

Ellers tror jeg faktisk ikke jeg har gjort så innmari mye rart?

Gammel 31-03-08, 12:20   #13
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Som å bruke masse penger på noe som er super nyttig i mine øyne, men hvis han våger seg hjem med en ny duppedings så går jeg i taket?
Nei, jeg aner ikkke hva du snakker om

Gammel 31-03-08, 12:30   #14
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kommer faktisk ikke på noe i farta. :snill pike:

Er Mauser en mann?

Mauser har ihvertfall en mandig avatar.

Gammel 31-03-08, 12:31   #15
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Mauser har ihvertfall en mandig avatar.

Som om det betyr noe.

Gammel 31-03-08, 12:32   #16
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Tilståelser

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Jeg kommer faktisk ikke på noe i farta. :snill pike:

Dessuten så har jeg aldri lynsjet mannen for noe heller, men så er jo han også bare veldig snill.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 12:56   #17
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Ja, jeg har dratt på et lite besøk til en venninne for å ikke komme hjem før klokka ti neste dag, bakfull som bare det. Uten å gi beskjed, for det var jeg visst litt for full til å gjøre. Han tok det med fatning, men hadde blitt litt redd da han våknet i femtiden på natten og oppdaget at jeg ikke hadde kommet hjem.

Denne må jeg nok signere i all sin helhet. Faktisk to ganger på kun kort tid.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 12:57   #18
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Jeg kan nok ha disse tendensene også.

Gammel 31-03-08, 12:59   #19
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Standard

Når jeg leser alle "feilene" mine her så må jeg nok innse at jeg har en veldig tålmodig mann.

Gammel 31-03-08, 13:00   #20
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Når jeg leser alle "feilene" mine her så må jeg nok innse at jeg har en veldig tålmodig mann.

Ja, eller så er du jævlig pen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:58.