|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() JuicingJeg fant en stor brosjyre på butikken i helgen. Den handlet om juicing. Nå har jeg hatt en saftsentrifuge stående i 14 år i skapet. Jeg fikk den av min mor da jeg gikk gravid med min gutt som nå er 14 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: JuicingFæncy! Med skall og det hele?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juicing
Jeg ble nysgjerrig tvert, og så var det bare om saft. Skuffa!
![]() |
#7 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: JuicingJeg syntes det ser sunt og godt ut.
![]() |
#10 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: JuicingHehe, han tøffelen på videoen da! Ikke akkurat vant til å bli filmet kan vi vel si
![]() |
#13 |
*elsker ENGA*
|
![]() Sv: Juicing
![]() |
#14 |
Live and let live
|
![]() Sv: JuicingMmm, nå fikk jeg lyst til å begynne å juice igjen.
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14. -Det du tror, avgjør hva du ser. Sist redigert av DM : 01-04-08 kl 09:23. Årsak: La til en viktig kommentar til slutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Live and let live
|
![]() Sv: JuicingDet kommer litt an på hvor vannholdig og fiberholdig grønnsakene og fruktene er. Gulrot blir en god del fiber som ligger igjen av, mens melon er det omtrent ingenting. Melon kjører jeg forresten i stavmikser. En halv honningmelon og en kvart cantallopemelon (sånn orange) stavmikset sammen blir en seidel med deilig iskald (ja, de må være kjøleskapskalde) deilig smoothie som gjerne spises med skjei, eller drikkes. Nytelse!
![]() |
Emneord |
frukt, grønnsaker, juicing, saftsentrifuge |
|
|