|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Trenger noen argumenter for å kjøpe UV-klær og dyre sandalerJeg har lyst på: |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Trenger noen argumenter for å kjøpe Uv-klær og dyre sandalerUV-klea vi har hatt tilsvarar solfaktor 50. Ei lita trøye (spesielt dei lyse) tilsvarar omtrent ikkje faktor i det heile tatt. Ungar skal beskyttast mot sola, og eg ser det som eit poeng å unngå å smørje meir enn nødvendig. At klea er behagelege å ha på og tørkar på eit blunk, er også viktig. Same argument kan brukast på UV-hatt og, forresten. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Øyboer
Sv: Trenger noen argumenter for å kjøpe Uv-klær og dyre sandalerLitt ja! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
WF: BNBE
Sv: Trenger noen argumenter for å kjøpe Uv-klær og dyre sandalerHvis alternativet til UV-klær er solkrem slipper man
|
|
|
|
#5 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Trenger noen argumenter for å kjøpe Uv-klær og dyre sandaler
Åh, fekk eit festleg bilde på netthinna her; Eg såg på då ein liten gut tryna i finkorna sand for nokre år sidan. Mora hadde vore VEELDIG raus med solkrem over det heile... Du verden, seier eg berre. Eg anar verkeleg ikkje korleis dei fekk den ungen rein igjen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Live and let live
|
Sv: Trenger noen argumenter for å kjøpe Uv-klær og dyre sandalerNå må nesten jeg også ut på shopping. Dere overbeviste meg hvertfall.
|
|
|
#7 |
|
Live and let live
|
Sv: Trenger noen argumenter for å kjøpe Uv-klær og dyre sandalerJeg fikk forresten ikke brukt mesteparten av sommerklærne som jeg kjøpte til sommeren til lillebror i fjor, for det var så dårlig sommer. Det BØR bare værgudene gjøre opp for i år.
|
|
|
#8 |
|
Øyboer
Sv: Trenger noen argumenter for å kjøpe Uv-klær og dyre sandalerDM: de hadde MASSE fine uv klær inne på comfykid. I play sine var de billigeste og de så helt grei ut. Derfor jeg vil ha de. Men de som var dobbelt så dyr var mye finere. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Øyboer
Ikke vi heller. Men i år skal vi mest sannsynlig sørover. Hvor det er sol, og hvor den er mye sterkere. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Trenger noen argumenter for å kjøpe Uv-klær og dyre sandalerUV-klærne er jo enkelt å argumentere for, og UV-hatten også, men jeg ville kanskje satset på to sett UV-klær hvis det blir bading. Sånn at ett sett kan tørkes mens det andre brukes (etter bading). Vanlige klær gir ikke noe særlig beskyttelse, med mindre de er mørke i fargen, og det blir varmt i varmen.
|
|
|
#11 |
|
Øyboer
Sv: Re: Sv: Trenger noen argumenter for å kjøpe Uv-klær og dyre sandalerJeg tenkte at 2 shortser og 1 t-skjorte var nok. Men kansje jeg må ha et sett til ja. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Live and let live
|
Javisst, de er nok gode. Men jeg har erfart at ikke alle typer sko selv om de er gode og til barn sitter like godt på foten til storebror (helt fra starten av og frem til nå str. 33), og at ikke alle sko er like gode for ham å gå i (noen skotyper snubler han lettere i), og at han kjenner forskjell på skoene sine akkurat som vi, og sier med en gang han prøver dem om det var godt å ha på seg eller ikke. (Noen sparker han av seg i frustrasjon med en gang, mens andre løper han rundt i butikken i, og synes er knallgode.)
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14. -Det du tror, avgjør hva du ser. Sist redigert av DM : 03-04-08 kl 13:29. Årsak: la til en parantes |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Øyboer
Sv: Trenger noen argumenter for å kjøpe Uv-klær og dyre sandalerEr nok sant det. Men hvor mye sier en 10mnd gammel fra? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Øyboer
Sv: Trenger noen argumenter for å kjøpe Uv-klær og dyre sandalerVar i butikken for å kjenne på sålene til babysandalene, 1 par hos ecco til 450kr var litt myk, ellers var de tykke og harde. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bare sær
Sv: Trenger noen argumenter for å kjøpe UV-klær og dyre sandalerØkonomisk argument: Uten UV-klær trenger du mye mer solkrem. Solkrem er dyrt.
|
|
|
#17 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Trenger noen argumenter for å kjøpe Uv-klær og dyre sandalerGrensen skotøimagasin, og Sko Hagen på majorstuen, de har begge stort utvalg.
|
|
|
#18 |
|
Står på egne ben
Sv: Trenger noen argumenter for å kjøpe Uv-klær og dyre sandalerJeg synes ikke SeeKaiRun er noe dyrere enn vanlige sandaler jeg? Klar de er dyrere enn Sparkjøp, men ikke dyrere enn de fleste sandalene de har f.eks. på Skoringen og Eurosko. På denne siden så koster de kr 345,-. http://www.desmaating.no/index.php?cPath=24_39_41 Til en 1-åring er det veldig viktig med gode sko og sandaler. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Øyboer
Sv: Trenger noen argumenter for å kjøpe Uv-klær og dyre sandalerAlt jeg hadde i 1 innlegg kommer på ca 600 + porto (som skal være billig fra comfykid) og eventuelt moms om den blir stoppet i tollen. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
This is normal!
|
Sv: Trenger noen argumenter for å kjøpe UV-klær og dyre sandalerNår det gjelder UV-tøy er jeg veldig enig i argumentene her. Jeg tror ett sett er nok. Hvis det er god kvalitet, er det ikke ubehagelig å ha på seg selv om det er fuktig (og i sola tørker det fort). |
|
|
|
![]() |
|
|