Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen som kan tenke seg å overta en 6 måneders pus?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-08, 22:21   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som kan tenke seg å overta en 6 måneders pus?

En ca 6 måneders hankatt (som skal bli sterilisert) finnes hos en veterinær i Drammen. De har ringt min venninne (som tidligere har tatt hånd om en bortkommen katt) og spurt om hun kjenner noen som kan ta hånd om katten. Katten skal i følge veterinæren se ut som en "Whiskas-katt", det vil si noe tilsvarende dette eller i hvert fall med striper, men fargene kan jo være annerledes (denn var jo ganske hvit og sort):

Min venninne kan ta hånd om katten under en kortere periode om det er noen som ikke kan hente den på en gang. Er det noen som er interessert så hør av dere. Finner ikke veterinæren eller min venninne et nytt hjem så må den dessverre avlives. Selvsagt er jo at du/dere har tenkt å beholde katten og ikke bare ha den over sommeren eller lignende.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27.