|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() SultenOg for å prøve noe nytt, besøkte jeg matprat.no sine sider. Noen som benytter seg av den fast? |
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: SultenDet hender jeg er innom der. F. eks. når vi har koteletter i frysern og jeg ikke har fantasi nok til å gjøre noe spennende med dem.
#4 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Sulten
Smart. Vi prøver! |
![]() |
![]() |
#5 |
sjelden
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SultenHar ikke vært inne på den siden før. |
![]() |
![]() |
#9 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: SultenDu har helt tydelig et litt annerledes forhold til mat enn det jeg hadde da jeg var 13 uker på vei.
#10 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: SultenMerkelig, i grunn. Jeg reagerer ikke på noe mat eller drikke, med ett unntak. Jeg lagde fiskeboller i begynnelsen av svangerskapet, og da jeg satt meg til bords kjente jeg en helt grusom stank. Jeg luktet overalt, og endte til slutt opp med å lukte på gulrøttene. Jeg trodde jeg skulle dævve, for makan til lukt er det lenge siden jeg har kjent. (Det var selvfølgelig ikke noe galt med grønnsakene.) |
![]() |
![]() |
|
|