Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Sulten

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-06, 15:25   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sulten

Og for å prøve noe nytt, besøkte jeg matprat.no sine sider. Noen som benytter seg av den fast?

I dag står baconburgere på menyen:

http://www.matprat.no/Recipe.aspx?ar...nu1=&mnu2=5020

Funderer litt på hvilket tilbehør jeg skal kjøpe, men jeg kommer vel på noe.

Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 02-11-06, 16:05   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sulten

Det hender jeg er innom der. F. eks. når vi har koteletter i frysern og jeg ikke har fantasi nok til å gjøre noe spennende med dem.

De baconburgerne så forresten fantastisk gode ut.

Hva med litt pesto, ruccola, parmesan og aioli til? I tillegg til agurk, tomat og avocado?

Vi skal ha verdens enkleste fisk i curry til middag. yum-yum.

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 02-11-06, 16:08   #3
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Venter på ny vifte, og gleder meg til å kunne lage middag igjen snart....

Gammel 02-11-06, 16:16   #4
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det hender jeg er innom der. F. eks. når vi har koteletter i frysern og jeg ikke har fantasi nok til å gjøre noe spennende med dem.

De baconburgerne så forresten fantastisk gode ut.

Hva med litt pesto, ruccola, parmesan og aioli til? I tillegg til agurk, tomat og avocado?

Vi skal ha verdens enkleste fisk i curry til middag. yum-yum.

Smart. Vi prøver!

Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 02-11-06, 17:39   #5
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Har ikke vært inne på den siden før.
Er det et sånt middagstips for hver dag?

Myggstukket er ikke aktiv  
Gammel 02-11-06, 18:19   #6
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg bruker matprat når fantasien er laber. Bra sider!

Hønni er ikke aktiv  
Gammel 02-11-06, 18:20   #7
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Har ikke vært inne på den siden før.
Er det et sånt middagstips for hver dag?

Det vet jeg ikke, men burgeren var jævlig god, for å si det mildt.

Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 02-11-06, 18:21   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hørtes ut som en kjekk side å vite om når fantasien er på bunn hva middag angår!

Gammel 02-11-06, 21:14   #9
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du har helt tydelig et litt annerledes forhold til mat enn det jeg hadde da jeg var 13 uker på vei. (ikke mat som luktet, ikke mat som måtte stekes, ikke mat der man måtte håndtere rått kjøtt, ikke feit mat, etc.etc.)

Det er deg vel unt!

Gammel 02-11-06, 21:17   #10
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Merkelig, i grunn. Jeg reagerer ikke på noe mat eller drikke, med ett unntak. Jeg lagde fiskeboller i begynnelsen av svangerskapet, og da jeg satt meg til bords kjente jeg en helt grusom stank. Jeg luktet overalt, og endte til slutt opp med å lukte på gulrøttene. Jeg trodde jeg skulle dævve, for makan til lukt er det lenge siden jeg har kjent. (Det var selvfølgelig ikke noe galt med grønnsakene.)

Skremmern er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:28.