Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Jammen godt dette forumet finnes!

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-06, 19:44   #1
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.687
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jammen godt dette forumet finnes!

Ja, her sitter jeg, 3. kvelden alene uten tv. Sambo er på jobb, venninnene er ute, jeg er hjemme alene med lillegutt, og tvn har sagt takk for seg.

Det ble verken Greys eller Prison Break på meg denne uke, men heldigvis har jeg pc!

Blir vel ikke tv på noen dager heller, da sambo aldri i verden klarer å gjøre et såpass dyrt kjøp så raskt. Så mulig jeg må skippe både Nytt på nytt og Skavlan også i morgen. r meg selv.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 21:01   #2
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Jammen godt dette forumet finnes!

Det er ikke Nytt på Nytt i morgen. Kanskje det hjelper litt?

Kjipt å ikke ha TV når man er alene, min dypeste medfølelse.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 21:14   #3
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da laster du bare ned Prison Break og Greys Anatomy til data'n og ser der.

Eller du kan kjøpe et tvkort til pc'en og se tv på den. Pris ca 4-600 kroner...

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 21:34   #4
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.687
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jammen godt dette forumet finnes!

hvorfor kom jeg ikke på det??
Klarer det ikke selv, men sambo kan jo!
Kyss til deg!

Har ihvertfall skaffet meg koden til tv2s web tv...

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 10:51   #5
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jammen godt dette forumet finnes!

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Det er ikke Nytt på Nytt i morgen. Kanskje det hjelper litt?

Kjipt å ikke ha TV når man er alene, min dypeste medfølelse.

Ifølge programmet til NRK, så er det Nytt på Nytt i dag. :???:

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 11:05   #6
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.687
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jammen godt dette forumet finnes!

Sambo kom hjem fra nattevakt, men dro rett ut for å lete etter tv. Han er sånn som må sjekke ALLE steder, typer og priskategorier. Han får søvnvansker om han ikke gjør det desidert beste kjøpet (Ikke nødvendigvis billigst, eller best, men "best value for money").

Han brukte ca 1 år på å finne det "beste" digitalkameraet. Så det kan jo gå en stund...

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 12:02   #7
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Jammen godt dette forumet finnes!

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Ifølge programmet til NRK, så er det Nytt på Nytt i dag. :???:

Åja.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 13:04   #8
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jammen godt dette forumet finnes!

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Sambo kom hjem fra nattevakt, men dro rett ut for å lete etter tv. Han er sånn som må sjekke ALLE steder, typer og priskategorier. Han får søvnvansker om han ikke gjør det desidert beste kjøpet (Ikke nødvendigvis billigst, eller best, men "best value for money").

Han brukte ca 1 år på å finne det "beste" digitalkameraet. Så det kan jo gå en stund...

Sånn er jeg også... Iallefall når det gjelder digitalkamera og sånt utstyr. Men så bruker jeg nett til å gjøre undersøkelser da.

Men på begge områdene (tv/ digitalkamera) skjer det så mye nytt hele tiden, at om du bruker lang tid på å lete må du hele tiden sjekke nyhetene på området.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 13:12   #9
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Jammen godt dette forumet finnes!

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Sånn er jeg også... Iallefall når det gjelder digitalkamera og sånt utstyr. Men så bruker jeg nett til å gjøre undersøkelser da.

Men på begge områdene (tv/ digitalkamera) skjer det så mye nytt hele tiden, at om du bruker lang tid på å lete må du hele tiden sjekke nyhetene på området.

Vi og, bruker lang tid på å undersøke hvilke kamera, tv ol som er best (for oss) før vi kjøper. MEN å kjøpe en leilighet til millioner, USETT, ja DET kan vi gjøre!

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 13:12   #10
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jammen godt dette forumet finnes!

Jeg er også sånn. Nå er det to,tre måneder siden tv'n røk, og fortsatt sitter jeg og myser på en liten 20" fordi jeg ikke får bestemt meg for hvilken jeg skal kjøpe. Det positive er jo at når jeg endelig kjøper, så får jeg et bedre produkt enn jeg ville gjort hvis jeg kjøpte med en gang, siden teknologien rekker å gjøre stoooore fremskritt før jeg får bestemt meg.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 13:28   #11
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jammen godt dette forumet finnes!

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 14:24   #12
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.687
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jammen godt dette forumet finnes!

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg er også sånn. Nå er det to,tre måneder siden tv'n røk, og fortsatt sitter jeg og myser på en liten 20" fordi jeg ikke får bestemt meg for hvilken jeg skal kjøpe. Det positive er jo at når jeg endelig kjøper, så får jeg et bedre produkt enn jeg ville gjort hvis jeg kjøpte med en gang, siden teknologien rekker å gjøre stoooore fremskritt før jeg får bestemt meg.

Ja, det er det han helst vil. Kjøpe et billedsrørtv til en billig penge, og sondere et års tid. Vi fikk ikke sjekket ut før tvn røyk, selv om den har oppført seg mistenkelig i lange tider.

Og, ja, han bruker nettet også. Men alt må ses på i butikk også. I tillegg må ekspeditørene forhøres, og eventuelt gjennomskues for juks og fanteri.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no