Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Jeg prøver igjen. Plisségardiner - Hvor?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-08, 20:52   #1
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg prøver igjen. Plisségardiner - Hvor?

Jeg har vært på Princess og Kid Interiør i dag. De er begge forhandlere for Kirsch.

På Princess fikk jeg god service, se i katalog, ga opp målene på vinduene mine, og fikk priser. De skal ha 1090 for en terassedør, 1090 for et 125 cm bredt vindu, og 790 for et 60 cm bredt vindu. (de to siste er 133 cm lange)

Alt var greit og jeg fikk prøve med meg hjem.

Så stakk jeg innom Kid Interiør.
"har dere plisségardiner?"
"nei desverre"
"Men det står på Kirsch sine hjemmesider at dere er forhandler?"
"åja, men da må vi bestille inn og sånn og det blir jo dyrt"
"ja det skjønner jeg... har dere plisségardiner eller?"
"ja vent litt så skal jeg hente hun som kan med det"

Så kommer hun som kan med det, og drar frem en perm med oppkopierte ark, peker på noe som ligner en rullegardin i svart/hvitt og sier at det er dette som er plisségardiner. Jeg spør om pris på de målene jeg har. Da får jeg pris 550 for døren jeg fikk en pris på 1090 på av Princess?

Jeg spør om alt da er inkludert. Altså en ferdig gardin å henge opp. Da måtte hun ringe Kirsch. Hun kommer tilbake og sier at de ikke leverer på mål, jeg må kjøpe et mål og klippe det av slik at det blir riktig i forhold til mitt vindu.

????.


Så nå må jeg ha deres erfaringer med dette....

Begge butikkene har jo samme leverandør, så er det slik at Princess kutter opp gardinen for meg slik at den blir i følge mine mål eller?

De visste ihvertfall hva de snakket om på Princess, men om det er halv pris for samme varen på Kid må jeg jo tenke meg om...

Erfaringer her?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 20:55   #2
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg prøver igjen.. Plisségardiner - Hvor?

Vi bestilte plisségardiner hos norsol.no. De kom med vareprøver og tok mål.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 21:00   #3
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg prøver igjen.. Plisségardiner - Hvor?

Hvordan var da prisene?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 21:02   #4
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg prøver igjen.. Plisségardiner - Hvor?

Jeg sender deg en PM.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 21:03   #5
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg prøver igjen.. Plisségardiner - Hvor?

Bor du i Oslo? På Poulsson i Majorstuen krysset har de flotte plissegardiner - fin utstilling også. Tror de har vårkampanje og 20% reduksjon for tiden så da er det ganske mye å spare når man kjøper Kirsch

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 00:24   #6
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.227
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg prøver igjen.. Plisségardiner - Hvor?

Har også fra Norsol, da kom den lokale forhandleren hjem til oss og tok mål av vinduene våre. Var totalt 5 prisnivå avhengig av type stoff man velger. Vi valgte midterste priskategori med lystett stoff og det kom på ca 12-1300 kr pr dør/vindu.

Har ikke noe tro på Kid i denne sammenhengen.

Kjells markisker har luxaflex sine som er enda finere enn Norsol sine men de koster da også 3-4 ganger mere desverre.

Gardinspesialist forretninger som feks Poulsson fører også, og andre markiseleverandører.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 12:25   #7
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg prøver igjen.. Plisségardiner - Hvor?

Jeg bor i Bergen!

Nei, Kid har jeg ikke helt troen på i denne sammenhengen nei. Hehe ihvertfall ikke etter gårsdagen. Jeg fikk tips på NM at de muligens har vist meg www.gardinia.no sine produkt som er standardmålte.

Jeg skal sjekke ut Norsol, det virker veldig betryggende at de kommer hjem her og måler, så slipper jeg det ansvaret!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 12:36   #8
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg prøver igjen.. Plisségardiner - Hvor?

Vi har plisségardiner kjøpt hos Kjells Markiser. De har kontor mange steder i Norge, også i Bergen. De kommer på hjemmebesøk, har med vareprøver og tar mål og bestilling. Vi er superfornøyde. Jeg fant ikke noe tilbud akkurat nå, men tror de har det med jevne mellomrom.

__________________
Storesøster (jun 05), Mellomsøster (mai 08), lillesøster (jul 11)
mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no