Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Partnerspionasje ...

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-08, 21:39   #1
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Partnerspionasje ...

Strengt tatt hører vel dette hjemme i samlivsforumet, men det stod da tross alt i avisa....

http://www.dagbladet.no/dinside/2008/04/08/531954.html

Jeg innrømmer glatt at jeg leser mannens meldinger. Men han er fullt klar over det og sitter som regel rett i nærheten. Så har han en elskerinne får han ha vett til å slette meldingene...

Gammel 08-04-08, 21:51   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Partnerspionasje ...

Jeg innrømmer glatt, at jeg aldri ville lest sambos meldinger. Har han noe å skjule, så får han bare skjule det.
Jeg har overhodet ingen ting å skjule, men min telefon er min, og ingen skal pelle på den. Da må han få ha sin i fred på lik linje.
Leser ikke eposten hans heller, med mindre han ber meg om å gjøre det. Han er mye borte, og om han venter på noe spes. så hender det han spør om jeg kan gå inn å sjekke om det har kommet noe.

Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 21:55   #3
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har aldri tenkt tanken hverken på å sjekke mannens mobil eller e-post. Hadde blitt rasende om jeg hadde oppdaget at han hadde smugsjekket min.

Det er vel ingenting som er så ødeleggende for et forhold som sjalusi og mistenksomhet.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 22:00   #4
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har lest mannens meldinger, men kun når han har bedt meg om å gjøre det (biltur, han kan ikke lese mens han kjører).

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 22:02   #5
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Jeg har aldri tenkt tanken hverken på å sjekke mannens mobil eller e-post. Hadde blitt rasende om jeg hadde oppdaget at han hadde smugsjekket min.

Det er vel ingenting som er så ødeleggende for et forhold som sjalusi og mistenksomhet.

Det siste må jeg si meg enig i, tanken har ikke slått meg, men om mannens mobil ligger ved meg og en melding tikker inn, så kan jeg se på avsender og si, du har fått melding fra xxx. Samme for han med min.

Vi respekterer hverandres rett til å ha ting privat, men jeg tror ikke noen av oss føler behovet. Om vi følte oss dobbeltsjekket ville det kanskje vært anderledes.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 22:03   #6
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Det er ikke lov å åpne andres post og det samme føler jeg gjelder for e-mail og sms. Jeg vil aldri sjekke noens post.

Gammel 08-04-08, 22:07   #7
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Jeg rører ikke mannens post, telefon, eller email uten at han ber meg om det.

Gammel 08-04-08, 22:07   #8
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vil bare presisere at jeg ikke smugleser meldingene på tlf hans, jeg leser de helt åpenlyst!

Har ikke så veldig personlig forhold til min mobil, han kan lese mine meldinger når han vil.

Gammel 08-04-08, 22:16   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ville ikke falle meg inn å lese sambos sms, epost eller vanlig post. Jeg stoler selvsagt på ham, hvis ikke ser jeg ikke helt hvordan vi skulle greie å ha et forhold.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 22:18   #10
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.

Jeg har lest mannens meldinger, men kun når han har bedt meg om å gjøre det (biltur, han kan ikke lese mens han kjører).

Samme her.
Ellers leser jeg aldri på verken mobil eller mail utenom når han spør om jeg kan sjekke.

Gammel 08-04-08, 22:25   #11
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Tja, jeg kan tenke meg minst et par ting som er minst like ødeleggende hvertfall...utroskap og løgner f.eks.

Ingen hemmeligheter her i gården forøvrig, alt er tilgjengelig for begge parter hele tiden, og da er det jo heller ikke noe spennende å finne/lete etter.

Gammel 08-04-08, 22:45   #12
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Partnerspionasje ...

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det ville ikke falle meg inn å lese sambos sms, epost eller vanlig post. Jeg stoler selvsagt på ham, hvis ikke ser jeg ikke helt hvordan vi skulle greie å ha et forhold.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 22:47   #13
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Stort sett er det jeg som må svare på mannens meldinger om svaret skal være lenger enn ja eller ok.
Hilsen "sekretæren".

Gammel 09-04-08, 00:43   #14
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heisann. Skal jeg svare her? Næsj.

:eitrende forbanna:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 06:34   #15
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg innrømmer glatt, at jeg aldri ville lest sambos meldinger. Har han noe å skjule, så får han bare skjule det.
Jeg har overhodet ingen ting å skjule, men min telefon er min, og ingen skal pelle på den. Da må han få ha sin i fred på lik linje.

Samme her.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 07:23   #16
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror at det å måtte sjekke parterens e-mail, sms og post er et (alvorlig) sykdomstegn i parforholdet. En ting er å lese en sms man blir bedt om å lese mens partneren kjører bil, noe annet er å gjevnlig lese gjennom innboksen. Det være seg om partneren er tilstede eller ikke, og med eller uten tilatelse.
For meg er det litt rart at man ikke har noe privat for partneren, man er da ikke ett individ selv om man er et par. Mine sms og e-mails er mine, de er sendt til meg fra mine venner. Joda, de aller, aller fleste gjør det slett ingen ting at Juste leser, men der er for eksempel meldinger fra venner som har betrod meg private og intime ting, de er ment for meg og bare meg.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 07:32   #17
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Samme her.
Det hender han ber meg sjekke og da er det greit.

Gammel 09-04-08, 08:21   #18
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Mannens post, e-mail og sms leser jeg kun om jeg blir bedt om det. Den samme respekten viser han meg. Tror det er vanskelig å bygge opp et solid forhold om man er så usikker på seg selv og sin partner.

Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 08:37   #19
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg leser mannens e-post, meldinger på mobilen og åpner posten hans hver dag, men er hverken mistenksom eller sjalu. Det er bare naturlig.
Og han får lese så mye han vil på mobilen min eller e-posten min.

Får legge til at mine venner vet at alt som blir sagt til meg blir sagt til mannen min også.

Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 08:41   #20
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av vicky, her.

Får legge til at mine venner vet at alt som blir sagt til meg blir sagt til mannen min også.

Det er mange ting mine venner forteller til meg i fortrolighet som jeg ikke forteller videre til mannen min. Det er jo meg de forteller til, ikke han.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:45.