|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Partnerspionasje ...Strengt tatt hører vel dette hjemme i samlivsforumet, men det stod da tross alt i avisa....
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Partnerspionasje ...Jeg innrømmer glatt, at jeg aldri ville lest sambos meldinger. Har han noe å skjule, så får han bare skjule det. |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Partnerspionasje ...Jeg har aldri tenkt tanken hverken på å sjekke mannens mobil eller e-post. Hadde blitt rasende om jeg hadde oppdaget at han hadde smugsjekket min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Partnerspionasje ...
Det siste må jeg si meg enig i, tanken har ikke slått meg, men om mannens mobil ligger ved meg og en melding tikker inn, så kan jeg se på avsender og si, du har fått melding fra xxx. Samme for han med min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Partnerspionasje ...Det er ikke lov å åpne andres post og det samme føler jeg gjelder for e-mail og sms. Jeg vil aldri sjekke noens post.
![]() |
#7 |
sjelden
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Partnerspionasje ...Jeg rører ikke mannens post, telefon, eller email uten at han ber meg om det.
![]() |
#8 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Partnerspionasje ...Vil bare presisere at jeg ikke smugleser meldingene på tlf hans, jeg leser de helt åpenlyst!
![]() |
#10 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her.
![]() |
#11 |
En Som Trener
|
Tja, jeg kan tenke meg minst et par ting som er minst like ødeleggende hvertfall...utroskap og løgner f.eks.
![]() |
#12 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Partnerspionasje ...
![]() |
#13 |
Javel
|
![]() Sv: Partnerspionasje ...Stort sett er det jeg som må svare på mannens meldinger om svaret skal være lenger enn ja eller ok.
![]() |
#15 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Samme her.
![]() |
#16 |
Helt konge
|
![]() Sv: Partnerspionasje ...Jeg tror at det å måtte sjekke parterens e-mail, sms og post er et (alvorlig) sykdomstegn i parforholdet. En ting er å lese en sms man blir bedt om å lese mens partneren kjører bil, noe annet er å gjevnlig lese gjennom innboksen. Det være seg om partneren er tilstede eller ikke, og med eller uten tilatelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
#18 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() Sv: Partnerspionasje ...Mannens post, e-mail og sms leser jeg kun om jeg blir bedt om det. Den samme respekten viser han meg. Tror det er vanskelig å bygge opp et solid forhold om man er så usikker på seg selv og sin partner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Partnerspionasje ...Jeg leser mannens e-post, meldinger på mobilen og åpner posten hans hver dag, men er hverken mistenksom eller sjalu. Det er bare naturlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Glamorøs
|
Det er mange ting mine venner forteller til meg i fortrolighet som jeg ikke forteller videre til mannen min. Det er jo meg de forteller til, ikke han.
![]() |
|
|