Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Må det være så utrolig komplisert dette forumet?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-08, 19:52   #1
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Spørsmål

Må det være så utrolig komplisert dette forumet?

Skjønner ikke bæra av ryktepoeng og prikkekraft. Så er det dette med at man må ha x antall innlegg for å kunne komme inn i det gode selskap.........

Maiken38 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 19:55   #2
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Må det være så utrolig komplisert dette forumet?

Bare vent til du oppdager bloggene. :svett:

Gammel 09-04-08, 19:56   #3
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Det går så bra... Syns du har blitt riktig så flink jeg

Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 19:57   #4
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Det er ikke så veldig inviklet. Det er bare en sikkerhet for at ikke hvem som helst skal registrere seg og kunne lese alt med en gang.

Og så er det jo en fin måte å gi små tilbakemeldinger på. Både positive og negative.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 20:14   #5
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Også er det deilit at prikker her ikke har så mye fokus og at man ikke har brukere med 2 millioner poeng der ferske får 1 poeng.

Synes både salongene og ryktesystemet her er veldig bra jeg.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 20:22   #6
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Prikkene har og en funksjon.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 13:03   #7
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Standard

Hei alle sammen og tusen takk for tilbake meldingene. Jeg får vel taket på dette til slutt (håper jeg). Men når dette er sagt så er dette et utrolig interessant forum.
Ha en riktig fin dag videre

Gammel 10-04-08, 14:14   #8
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiken38, her.

Skjønner ikke bæra av ryktepoeng og prikkekraft. Så er det dette med at man må ha x antall innlegg for å kunne komme inn i det gode selskap.........

Det blir lettere etterhvert. Jeg sliter enda med bloggene.

Gammel 04-05-08, 16:18   #9
tuski
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiken38, her.

Sliter med å skjønne dette her jeg og... meldte meg inn i dag, men skjønner at her må man virkelig jobbe for å komme seg inn La inn en liten presentasjon av meg selv, men oppdaget etterpå at jeg nok var på forbudt område

Vær tålmodig med meg så håper jeg at jeg finner ut av dette og får være med jeg og...

Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 16:20   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Til opplysing er "det gode selskap" ganske oppskrytt

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 21:44   #11
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Bare vent til du oppdager bloggene. :svett:

Hva er det med bloggene da..? Har ikke svinset så mye omkring der enda.

Gammel 04-05-08, 21:48   #12
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bloggene skjønner ikke jeg heller. Glemmer at de finner og ikke har jeg tilgang til så mange heller.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 22:01   #13
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av shg, her.

Hva er det med bloggene da..? Har ikke svinset så mye omkring der enda.

Det er der det skjer. Men ikke si det til noen.

Gammel 04-05-08, 22:05   #14
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 22:14   #15
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Standard

Hum mumrik så det er der det skjer altså. vel! jeg tror det blir en utrolig god stund for at jeg tørr prøve meg på bloggen. Har mer nok med å skjønne dette. Men syns jeg begynner å få taket på det. Men hvordan klarer man å sitere flere av innleggene?? Ikke si at det er lett.

Gammel 04-05-08, 22:32   #16
Dali
Glad

Dali sin avatar

Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Du trykker på den " knappen i midten etter "siter" på så mange innlegg du ønsker å quote. Deretter trykker du på Skriv svar. Lykke til

Gammel 04-05-08, 22:34   #17
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Beata, her.

Du trykker på den " knappen i midten etter "siter" på så mange innlegg du ønsker å quote. Deretter trykker du på Skriv svar. Lykke til

Tusen takk

Gammel 04-05-08, 23:40   #18
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Der lærte jeg noe nytt også

Gammel 05-05-08, 15:02   #19
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Skryter av bloggen sin gjør ho, men tilgang gir ho bare til spesielt utvalgte.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:41.