|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Hjeeelp ... Øvelseskjøring med tenåringMin eldste datter fyller 16 år denne måneden. Neste torsdag begynner hun på trafikalt kurs. I slutten av måneden kan hun begynne å prøvekjøre..... Jeg gledegruer meg.... Rart at jeg begynner å få sååå store barn til tross for at jeg er rundt 25 år |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjeeelp.....øvelseskjøring med tenåringDet går sikkert kjempebra. Vi har ekstra forsikring på bilene siden vi har en sjåfør under 23 år. Jeg husker ikke om det er samme krav til øvelseskjøring.
![]() |
#3 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjeeelp ... Øvelseskjøring med tenåringLykke til!!
![]() |
#4 |
Pauset
|
![]() Sv: Hjeeelp.....øvelseskjøring med tenåring
Akkurat det med forsikring lurer jeg litt på. Jeg var på informasjonsmøte denne uka om øvelseskjøring. Da mente han som holdt foredraget at man ikke trengte endre noe på forsikringa før hun har fått førerkort. Så lenge hun øvelseskjører er det ledsager som er ansvarlig. Litt usikker på om jeg oppfattet dette riktig så jeg burde nok få sjekket det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
guru advisor
|
![]() Sv: Hjeeelp ... Øvelseskjøring med tenåringHusker da jeg kjørte med mamma når jeg var 16. Det var ikke spesielt hyggelig. Hun satt å tviholdt på brekket, svettet og hylte for hver sving. Gav meg ikke speielt mye selvtillit.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
|
![]() Sv: Hjeeelp ... Øvelseskjøring med tenåringFrøkna fikk prøve seg for første gang idag. Artig. Vi hoppet først fram, som seg hør og bør |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pauset
|
![]() Sv: Hjeeelp ... Øvelseskjøring med tenåringHmmm....... kanskje jeg skal skrive en egen logg her ang. øvelseskjøringen |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjeeelp ... Øvelseskjøring med tenåringEldste vår fikk lappen for to år siden. Vi kjørte mye med henne og det var utrolig hvor fort fremskrittene kom. Hun fikk en dobbel kjøretime nesten med en gang. Hun kunne starte og stoppe, men første gangen ut i trafikken var med kjøreskolen, så gikk det et år før hun startet opplæringen med kjøreskolen.
![]() |
![]() |
#10 |
Nybegynner
Medlem siden: May 2008
![]() |
![]() Sv: Hjeeelp ... Øvelseskjøring med tenåringMamma turte ikk øvelseskjøre meg hun, så det måtte pappa pent gjøre! |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
tenåring, øvelseskjøring |
|
|