Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Naturtro dukkebabyer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-08, 19:56   #1
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Naturtro dukkebabyer

Se på disse fantastiske dukkene som er laget, både naturlig størrelse og miniatyr.

http://www.camilleallen.com/id9.htm

Gammel 11-04-08, 20:41   #2
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Naturtro dukkebabyer

De var fantastiske. Likte best de som var miniatyr.

Gammel 11-04-08, 20:47   #3
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Noe for meg som sparer på dukker kanskje
Har 9 reborndukker jeg da,

Gammel 11-04-08, 20:47   #4
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Det er et fantastisk håndarbeid og jeg bøyer meg i støvet for dyktigheten.

Men jeg må også tilføye at jeg syntes de er litt creepy. De minner meg om to ting. Det ene er tilsvarende små babyer jeg engang så laget av marsipan. Skulle man liksom spise de?
Det andre er disse naturtro babyene som er laget og som endel barnløse i fullt alvor behandler som sine babyer - rett og slett litt trist.

Beklager avsporingen min.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 20:51   #5
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Det andre er disse naturtro babyene som er laget og som endel barnløse i fullt alvor behandler som sine babyer - rett og slett litt trist.

Jeg bahandler ikke mine som babyer da men min datter var nok litt bekymret da jeg starte opp å samle, kanskje hun var redd for at de skulle bli behandlet som babyer.

Gammel 11-04-08, 20:52   #6
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Noe for meg som sparer på dukker kanskje
Har 9 reborndukker jeg da,

Det var deg! Jeg visste det var ei her inne som samlet på dem!

Gammel 11-04-08, 20:53   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte miniatyrdukkene veldig godt, de var kjempesøte, men jeg kunne på et sært vis styre meg for de dukkene i naturtro størrelse.

Gammel 11-04-08, 20:59   #8
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Schnuppa: Det er de samme og det er bare tøys at de er laget av marsipan.

Sitat:

*Note: If you've seen the "The Smell of Rain" or "Marzipan Babies" ( Or "Sugar Babies") email, you have probably seen some images taken from this website. However those pictures are really of sculptures created out of clay by Camille Allen.

The babies are not made of Marzipan - they were never made of marzipan or sugar or almond paste.
They are not real premature babies.

Gammel 11-04-08, 21:03   #9
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er nok sær, for jeg synes bare de er creepy. Også minner miniatyrene litt for mye om prematurbarn til at jeg klarer å være veldig begeistret.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 21:05   #10
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Jeg har av en eller annen grunn alltid blitt litt skremt av dukker. Dess mer naturtro dess skummlere. Jeg vil med andre ord få mareritt av disse i natt. Æsj..

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 21:11   #11
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Fantastisk håndverk...
Men de minner meg for mye om disse små dukkene som ekstreme abortmostandere bruker i sine demonstrasjoner til at jeg klarer å tenke på de som noe annet enn en ..ja.. et prematurt foster.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 21:13   #12
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Standard

Mine dukker er ikke skumle, bare søte. men vet ikke om jeg hadde hatt lyst til å se Malstrøm på tv hvis jeg hadde vært hjemme alene en kveld.

Har kjøpt dem her www.benteh.piczo.com

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Sander2.jpg (16,3 KB, 29 visninger)
Filtype: jpg Dina2.jpg (14,1 KB, 27 visninger)
Filtype: jpg Katrine2.jpg (13,1 KB, 35 visninger)
Gammel 11-04-08, 21:19   #13
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Syns de er søte, men det er et eller annet... De ser så levende ut, men så er de ikke levende likevel...Jeg har alltid vært mer glad i bamser enn dukker.

Sist redigert av Malus : 11-04-08 kl 21:28. Årsak: skriveleif
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 21:21   #14
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av shg, her.

Jeg har alltid vært mer glad i mamser enn dukker.

Er det godt?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 21:22   #15
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes de er kjempeekle, jeg.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 21:23   #16
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Naturtro dukkebabyer

Jeg synes de miniatyrene er søte, ville ikke hatt noen av de selv da. (Ville ikke hatt de i større strl. heller forøvrig. De er litt creepy.)
Men de minner meg i hvertfall ikke om premature. Mine premature og alle andre premature jeg har sett bilder av/sett live har vært mye tynnere, disse er altfor "bollete" til å minne om premature, og har ikke de samme trekkene.
Minne mer om fullborne babyer, i mindre utgave.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 21:24   #17
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes de er litt creepy.

Gammel 11-04-08, 21:29   #18
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Er det godt?

mamser, bamser... myke gode lodne kosedyr

Gammel 11-04-08, 21:33   #19
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Får en sånn ekkel følelese når jeg ser sånne naturtro dukker.
De er utrolig søte men ser alt for ekte ut!

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 21:41   #20
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes de er skjønne!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:07.