|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
![]() Ketogen diett. Noen som har erfaring?Jeg har et barn med refraktær (alvorlig) epilepsi som skal begynne på ketogen diett som behandlig. Noen som har personlig erfaring? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Ketogen diett. Noen som har erfaring?Spennende - min Lillemann har medisinresistent epilepsi, utviklet fra Infantile Spasmer fra han var 3 uker gammel. Vi legges inn på SSE 4. mai for å begynne på ketogen diett.
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Ketogen diett. Noen som har erfaring?Kan forresten ditt barn spise selv, eller har du et "knappebarn?"
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Ketogen diett. Noen som har erfaring?Jeg har ingen erfaring med barn og ketogen diett, men jeg er i ketose for øyeblikket med vektnedgang som mål. |
![]() |
![]() |
#5 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
![]() Sv: Ketogen diett. Noen som har erfaring?
Storesnupp har knapp, men spiser noe selv. Vi lurer på om vi skal gi sondematvarianten (Ketocal? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Ketogen diett. Noen som har erfaring?Historien din høres kjent ut, NuppNupp.
![]() |
#7 |
Nybegynner
Medlem siden: May 2008
![]() |
![]() Sv: Ketogen diett. Noen som har erfaring?Min sønn har Lennox Gastaut syndrom, en terapiresistent epilepsiform. Han var innlagt på sykehus to måneder uten at krampene ville slutte. Løsningen ble Ketogen diett! Han har gått på denne dietten i fire måneder, med svært gode resultater i forhold til anfall |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2009
![]() |
![]() Sv: Ketogen diett. Noen som har erfaring?Eg er ny her,og håpa å høre litt meir om ketogen dietten..min sønn på 3 1/2 år skal ha oppstart i august...vi har prøvd vagus i litt over 1 år no, å det ha fungert litt..men han har fortsatt en del anfall i barnehagen...vældi frustreranes..nån andre hhær som ska inn på sse da på ketogen oppstart? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2009
![]() |
![]() Sv: Ketogen diett. Noen som har erfaring?ser forestn at Inagh sin lillemann åg har "bare" west syndrom som diagnose...det har min kar åg...vil du si litt om korrdan du opplevd å få den diagnosn? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|