Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Skravletråd...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-06, 08:28   #1
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Skravletråd...

... som ikke blir slettet i slutten av måneden.

Jeg la meg altfor seint i går og i dag er jeg minst like gretten som jeg var i går. Merker at det ikke skal mye til i dag før jeg eksploderer, så det er best at elevene oppfører seg i dag.

Nå skal jeg snart opp på personalrommet og ha i meg min morgente, ellers blir jeg i alle fall gretten.

Gleder meg forøvrig til i ettermiddag. Da skal jeg nemlig lage sjøkreps og hvit sjokoladepannacotta.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 08:30   #2
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå ble jeg nesten litt redd. Ikke vær så sinna da :ber:.

Jeg fikk også lyst på sjøkreps og hvit sjokoladepanacotta! :namnam:

Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 10:26   #3
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, nå er jeg ikke så gretten lengre. Hadde en rolig time med naturfagprøve og min kollega var i så godt humør at hun kom syngende inn. Ikke bli redd Kasia.

Nå skal jeg egentlig rette prøver og planlegge, men det er mye koseligere å skravle her inne. Blir dessuten i mye bedre humør, og det er bra for mine omgivelser.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 10:37   #4
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble jo sittende oppe og lese alle postene både på her og villemodne før jeg kunne legge meg sånn henimot to, og så var det min tur til å stå opp med poden i halv syv-tiden, og han var heldigvis snill og grei, men etter frokost bæsjet han i trusa. (Gjett hvilken smiley jeg savner nå.) Heldigvis var truse det eneste han hadde på, og heldigvis#2 satt han ikke i sofaen da det skjedde. Men små-irritert blir man jo, selv om man skjønner at å kjefte kanskje ikke er det lureste på det som tross alt er bare hans femte dag uten bleie.

Nuvel. Trøtthet er ikke særlig befordrende på godt humør, nei. Men Dickens på trikken fra barnehagen hjelper litt, da.

Gammel 14-09-06, 10:41   #5
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har så og si ikke sovet i natt. La meg altfor sent (ca ett) og har hatt ei syk lita jente hjemme som slett ikke ville sove. Vet ikke helt hva som skjedde, men det var skrik og hyl og lite søvn i natt. Det roet seg da hun hadde klart å vekke storesøster og fått trøst av henne også.

Men vekkerklokka ringte likevel tidlig. Åh, som jeg gleder meg til en god natts søvn, legge meg tidlig og stå opp sent. Men når?

Java er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 10:41   #6
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bæsj i trusa, ja. Her er det tiss. Minst fem ganger om dagen. Det positive er at Vesla blir en racer til å regne, hun teller på fingrene dagen lang hvor mange ganger hun har tisset på seg, og hvor mange ganger det blir om hun tisser en gang til, og en gang til, og en gang til og "Hvis jeg tisser på meg så mange ganger mamma :holder frem begge hender: - da blir det ti!!".

Mannen min okket og bærte seg her om dagen fordi han mente han hadde funnet en bæsj i trusa til Vesla. Jeg vet ikke hva han tenkte på, men det mest logiske stedet å gjøre av uhumskheten var tydeligvis over verandakanten. Hvorpå han lykkelig kunne konstatere at det var visst bare en stein .

Gammel 14-09-06, 10:42   #7
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Kjedelig med syke barn, Kanne. Ønsker god bedring til jenta di og bedre nattesøvn på deg .

Gammel 14-09-06, 10:51   #8
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Mannen min okket og bærte seg her om dagen fordi han mente han hadde funnet en bæsj i trusa til Vesla. Jeg vet ikke hva han tenkte på, men det mest logiske stedet å gjøre av uhumskheten var tydeligvis over verandakanten. Hvorpå han lykkelig kunne konstatere at det var visst bare en stein .

:Rofl: Og om det hadde vært en bæsj?

Java er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 11:03   #9
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

:Rofl: Og om det hadde vært en bæsj?

Da hadde jeg sendt han ut med hundepose for å plukke opp!

Alt dette skjedde selvsagt mens jeg sto og hadde latterkrampe ved spaghettigryta.

Aldri en kjedelig dag i Kasia-huset.

Gammel 14-09-06, 11:12   #10
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hihi, Kasia.
Enda godt det ikke var mannens truse.

Claire er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 11:14   #11
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Hihi, Kasia.
Enda godt det ikke var mannens truse.

Pussig du skulle nevne det. Jeg var nemlig inne og redigerte inn at det var Vesla sin truse etter jeg hadde postet .

Gammel 14-09-06, 11:15   #12
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Pussig du skulle nevne det. Jeg var nemlig inne og redigerte inn at det var Vesla sin truse etter jeg hadde postet .

Det var nettopp det jeg registrerte. :storesøster ser deg:

Claire er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 12:32   #13
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke det minste trøtt i dag, for i mens dere andre modne mødre ikke klarte å rive dere bort fra PC'en i går sovnet jeg på sofaen med det samme snuppa var i seng, klokka kan ikke ha vært halv åtte engang. Mannen vekket meg halv ti og lurte på om jeg ikke likegodt kunne legge meg, så da gjorde jeg det. Og i tillegg så slo snuppa til og sov hele natta, uten å våkne en eneste gang, og det har ikke skjedd før. Men etter at klokka hadde passert fire så sov jeg heller dårlig, av den enkle grunn av at enkelte kroppsdeler hadde vanskelig med å forstå at snuppa ikke skulle spise fire ganger i løpet av natta. Med andre ord: Skikkelig brystspreng.

Hele familien var opp før seks, så vi er en gjeng med solide a-mennesker.

Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 12:37   #14
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Så deilig at snuppa sov hele natten.

Jeg er trøtt i dag, sikkert derfor jeg var gretten også. Vel, ikke bare derfor, men sikkert derfor jeg reagerer ekstra på ting.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 13:08   #15
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Jeg har så og si ikke sovet i natt. La meg altfor sent (ca ett) og har hatt ei syk lita jente hjemme som slett ikke ville sove. Vet ikke helt hva som skjedde, men det var skrik og hyl og lite søvn i natt.

Sånne netter er slitsomme altså. Mikkel skrek hele natta i natt, med noen få pauser hvor han sovnet av utmattelse. Hjalp ikke med paracet heller. Så i dag ble det hjemme-fra-jobb dag, og tur til legen. Han har ørebetennelse. Burde kanskje ta seg en blund nå som han sover, framfor å sitte her og blomstre? Hm.

Irma er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 14:40   #16
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

God bedring til Mikkel og Kannes jente. Håper dere får sove bedre i natt.
Vi er på besøk hos foreldrene mine. Kom i går kveld, så Selmer var ikke i seng før halv elleve, og sovnet ikke før tre kvarter senere. Surfet rundt her til langt på natt. Tror ikke jeg sovnet før firetiden. Heldigvis sov Selmer litt lenger enn vanlig, og jeg stod opp med han rundt åtte. Nå er han med mormor og oldemor i banken, mens jeg prøver å holde Jobbis (mannen) borte fra PC`en. Han vil nemlig også surfe. I morgen er det min tur til å sove ut, så i kveld kan jeg rangle med god samvittighet (jada, jeg er i stand til å rangle nesten uansett hvor lite søvn jeg har hatt natten før).

AprilRyan er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 14:43   #17
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Gleder meg forøvrig til i ettermiddag. Da skal jeg nemlig lage sjøkreps og hvit sjokoladepannacotta.

Det hørtes utrolig godt ut! Kan ikke du legge ut oppskriften på matforumet?

AprilRyan er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 14:44   #18
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Det kan jeg godt. Morsomt å se deg her også, AprilRyan.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 14:45   #19
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk AprilRyan.

Jeg blir helt rar. Hver gang jeg ser navnet på dette forumet øverst på siden leser jeg; "FRP-forum." Skvetter litt til, og lurer på hvordan jeg har forvillet meg inn hit.

Irma er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 14:54   #20
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Jeg blir helt rar. Hver gang jeg ser navnet på dette forumet øverst på siden leser jeg; "FRP-forum." Skvetter litt til, og lurer på hvordan jeg har forvillet meg inn hit.

Adrienne er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:34.