|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
One of These Days
|
![]() Skravletråd...... som ikke blir slettet i slutten av måneden. |
![]() |
![]() |
#3 |
One of These Days
|
![]() Nei, nå er jeg ikke så gretten lengre. Hadde en rolig time med naturfagprøve og min kollega var i så godt humør at hun kom syngende inn. Ikke bli redd Kasia. |
![]() |
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Jeg ble jo sittende oppe og lese alle postene både på her og villemodne før jeg kunne legge meg sånn henimot to, og så var det min tur til å stå opp med poden i halv syv-tiden, og han var heldigvis snill og grei, men etter frokost bæsjet han i trusa. (Gjett hvilken smiley jeg savner nå.) Heldigvis var truse det eneste han hadde på, og heldigvis#2 satt han ikke i sofaen da det skjedde. Men små-irritert blir man jo, selv om man skjønner at å kjefte kanskje ikke er det lureste på det som tross alt er bare hans femte dag uten bleie.
#5 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Jeg har så og si ikke sovet i natt. La meg altfor sent (ca ett) og har hatt ei syk lita jente hjemme som slett ikke ville sove. Vet ikke helt hva som skjedde, men det var skrik og hyl og lite søvn i natt. Det roet seg da hun hadde klart å vekke storesøster og fått trøst av henne også. |
![]() |
![]() |
#6 |
Borte
|
![]() Bæsj i trusa, ja. Her er det tiss. Minst fem ganger om dagen. Det positive er at Vesla blir en racer til å regne, hun teller på fingrene dagen lang hvor mange ganger hun har tisset på seg, og hvor mange ganger det blir om hun tisser en gang til, og en gang til, og en gang til og "Hvis jeg tisser på meg så mange ganger mamma :holder frem begge hender: - da blir det ti!!". |
![]() |
![]() |
#8 |
kan tilsettes alkohol
|
![]()
|
![]() |
![]() |
#10 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hihi, Kasia. |
![]() |
![]() |
#13 |
Hertuginne
|
![]() Jeg er ikke det minste trøtt i dag, for i mens dere andre modne mødre ikke klarte å rive dere bort fra PC'en i går sovnet jeg på sofaen med det samme snuppa var i seng, klokka kan ikke ha vært halv åtte engang. Mannen vekket meg halv ti og lurte på om jeg ikke likegodt kunne legge meg, så da gjorde jeg det. Og i tillegg så slo snuppa til og sov hele natta, uten å våkne en eneste gang, og det har ikke skjedd før. Men etter at klokka hadde passert fire så sov jeg heller dårlig, av den enkle grunn av at enkelte kroppsdeler hadde vanskelig med å forstå at snuppa ikke skulle spise fire ganger i løpet av natta. Med andre ord: Skikkelig brystspreng. |
![]() |
![]() |
#15 |
Ekvilist
|
![]()
Sånne netter er slitsomme altså. Mikkel skrek hele natta i natt, med noen få pauser hvor han sovnet av utmattelse. Hjalp ikke med paracet heller. Så i dag ble det hjemme-fra-jobb dag, og tur til legen. Han har ørebetennelse. Burde kanskje ta seg en blund nå som han sover, framfor å sitte her og blomstre? Hm. |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() God bedring til Mikkel og Kannes jente. Håper dere får sove bedre i natt. |
![]() |
![]() |
|
|