Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Gammal vane og rett rekkefølge...

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-06, 12:52   #1
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Gammal vane og rett rekkefølge...

Gamle vanar legg ein ikkje merke til sånn til vanleg, og idag har eg oppdaga at å tørke seg etter dusjen er ikkje berre berre... Først må eg tørke ansiktet og halsen, deretter venstre arm frå skuldra og ned og det same med høgre. Så er det tid for å frottere håret, før resten av kroppen kan tørkast. Av ein eller annan grunn prøvde eg å gjere ein vri med å tørke håret før armane idag, og det vart så feil at eg måtte begynne på nytt igjen...

Er det andre som har spesielle vanar/ritualer som må gjennomførast på same måten kvar gong?

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 12:53   #2
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gammal vane og rett rekkefølge...

Tvangstanker kalles det. Og ja, jeg har flere. Jeg tilter om noen slenger noe opp i oppvaskkummen mens jeg vasker opp.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 12:57   #3
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gammal vane og rett rekkefølge...

Gamle vaner legger man jo som regel ikke så mye merke til. Det bare glir av seg selv.

Men prøv å klipp håret helt kort etter en lang periode med langt. Utrolig så mange rare fakter men brukte å gjøre med det håret. Feks gikk hånda mi automatisk bak i nakken for å løfte det ikke-eksisterende håret ut av genseren når jeg tok den på.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 13:04   #4
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gammal vane og rett rekkefølge...

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Tvangstanker kalles det. Og ja, jeg har flere. Jeg tilter om noen slenger noe opp i oppvaskkummen mens jeg vasker opp.

Takk og lov for oppvaskmaskina her i huset! Men tvangstankar? Vel, her går det heilt på autopilot... Det var først då mønsteret vart brote at eg la merke til kva eg eigentleg holdt på med!

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 19:27   #5
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gammal vane og rett rekkefølge...

Tvangstanker o.l. hadde vi i en annen tråd her for ikke så lenge siden....lete, lete,lete:

Her er den:

http://www.foreldreportalen.no/forum...t=tvangstanker

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 19:29   #6
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gammal vane og rett rekkefølge...

Opprinnelig lagt inn av Olvina, her.

Takk og lov for oppvaskmaskina her i huset! Men tvangstankar? Vel, her går det heilt på autopilot... Det var først då mønsteret vart brote at eg la merke til kva eg eigentleg holdt på med!

Vi har også oppvaskmaskin. Men jeg vasker for hånd om jeg ikke gidder å ta ut av oppvaskmaskinen.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no