Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor kjøper jeg UV-klær?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-08, 02:00   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Hvor kjøper jeg UV-klær?

Lenker til nettbutikker i inn- og utland mottas med takk.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 02:10   #2
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Hvor kjøper jeg UV-klær?

Nederst på denne siden er det noe, ikke mye men litt;
http://www.ellos.no/ListPage/Categor...ategoryId=9253

Og her; http://www.kundetbeste.no/index.php?...55edd169ffaec2

Vet også at de selger noe på apoteket. Men det er ikke det helt store utvalget

Gammel 15-04-08, 02:48   #3
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi kjøpte en hel drakt på Europris i fjor.
http://www.sologvann.no/
http://www.orionimport.no/sunblock.asp (Vi har den med haien på magen, som han gutten med caps har på. Kjøpte vår på apoteket.)

Gammel 15-04-08, 09:21   #4
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Nomaden selger svømmedrakter og hatter. Men jeg kan ikke finne det på nettbutikken deres, så da hjelper vel denne opplysningen fint lite.

Gammel 15-04-08, 09:45   #5
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett på Polarn o. Pyret, men det er jo ikke nettbutikk. Ellos.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 10:26   #6
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

comfykid.com.

Jeg har bestilt fra I play. Prisene blir det samme som vanlige klær her i Norge. Og portoen billig!

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 10:34   #7
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

http://www.mamut.net/sunwear/shop/

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 10:41   #8
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

jeg trenger til ei på snart 7. Skal brukes i 2 uker i sommer, og det viktigste er genser (får gjerne soleksem på ryggen). Da synes jeg det er noe kjedelig å legge ut mange 100-lapper for noe slikt. Noen som har brukt å selge tro? (Jeg har en eller annen plass brukt i str 18 mnd, blå/rosa. Brukt noen dager i en 2 ukersperiode)

Gammel 15-04-08, 10:45   #9
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte drakten på F&B messa, capsen på Fru Lyng og så kjøpte jeg et ekstra sett på www.alexi.com men det var jeg ikke så fornøyd med egentlig.

Gammel 15-04-08, 19:28   #10
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Settene de har her er ikke så dyre: http://www.barnetrend.no/index.php?m...index&cPath=34

Jeg har kjøpt en del av merket Banz til ungene mine på ebay. Tror det er det merket de har på apotekene her i Norge også hvis de får inn UV-drakter i år også. Eller så venter jeg på en UV-heldrakt til lillebror herfra nå: http://www.barnegarderoben.no/
Betalte kr 200,- for denne inkl. caps.

Denne får en også hos barnegarderoben for kr 200,- settet i alle størrelser fra 92 og opp til 140.

Jeg liker best todelt egentlig, men lillebror får heldrakt også sånn at han har to sett når vi skal til Tyrkia i år.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 19:51   #11
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

I fjor bestilte jeg herfra: http://www.stingray.com.au/ og den gikk glatt forbi alle skumle menn/damer her i Norge som vil ha pengene dine :noia:

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 19:55   #12
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

I fjor bestilte jeg herfra: http://www.stingray.com.au/ og den gikk glatt forbi alle skumle menn/damer her i Norge som vil ha pengene dine :noia:

Litt prisforskjell. Denne, f.eks. koster 399 på norsk side og 180 på den linken over.

Gammel 15-04-08, 20:44   #13
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Jeg har tidligere handlet på www.babysunprotection.com og fikk varene raskt og greit.

Gammel 15-04-08, 20:46   #14
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

www.sunwear.no har jeg vært veldig fornøyd med.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 21:01   #15
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

www.sunwear.no har jeg vært veldig fornøyd med.

Hjelper ikke det, når alle plagg er utsolgte.

Gammel 15-04-08, 21:08   #16
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

sett på comfykid Sitron?

Gammel 15-04-08, 21:12   #17
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

(badebleie inni så man trenger ikke det utenom)

Badedrakt med badebleie.

Badebalerina?

Gammel 15-04-08, 21:13   #18
mami
Aktiv

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Øvere Romerike
mami har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sunwar og stingray i australia

mami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 14:25   #19
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

En uke tok det fra varen ble sendt fra Australia til jeg mottok den. Sånt liker vi.

Gammel 25-04-08, 14:58   #20
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor bestilte du fra, Sitron?

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:00.