Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Postens fortolling - arrrrgggghhh!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-06, 14:53   #1
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Postens fortolling - arrrrgggghhh!

Nå er jeg så utrolig irritert. Bestilte en Katvig Mini Apple-dress hos Prinsessebutikken.dk i forrige uke og de sendte den som vanlig pent innpakket og skrev 180 kroner på pakken.

Men så klarer nisse-Posten å lese 180,- som 189-, så jeg måtte ut med 139 kroner i moms og det #"! % & gebyret de legger på toppen. Jeg ringte kundeservice i går og en koselig dame ba meg maile med div opplysninger samt kontonr.

I dag fikk jeg til svar at jeg måtte sende dem faktura, bekreftelse e.l eller den grønne lappen med bevis for at det sto 180... Herremin! Men ikke nok med det; hun kunne fortelle meg at jeg slapp ikke moms likevel, fordi den dagen var Norges Banks midtkurs slik at 180 danske ble 202 norske!!

Nå er det på tide å gå til krig mot den forj... 200 kroners-grensen!

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 18:51   #2
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.982
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Postens fortolling - arrrrgggghhh!



Sånt er skikkelig kjipt.

Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 19:00   #3
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Postens fortolling - arrrrgggghhh!

Egentlig er det Jens du bør klage på, ikke posten. Dette er like kjipt for postfortollerne som for alle oss andre. De må bare gjøre jobben sin. Det er Jens og gjengen som har lovet oss høyere momsgrense uten å holde løftet sitt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 20:18   #4
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Postens fortolling - arrrrgggghhh!

Skjønner frustrasjonen din godt

  Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 20:29   #5
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Postens fortolling - arrrrgggghhh!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 21:46   #6
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Postens fortolling - arrrrgggghhh!

Irriterende!

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 22:16   #7
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Postens fortolling - arrrrgggghhh!

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Egentlig er det Jens du bør klage på, ikke posten. Dette er like kjipt for postfortollerne som for alle oss andre. De må bare gjøre jobben sin. Det er Jens og gjengen som har lovet oss høyere momsgrense uten å holde løftet sitt.

Jepp. Kjipt med sant...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no