Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

40

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-06, 16:04   #1
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

40

Jeg vil bare opplyse om at jeg nå sklir inn i klær i størrelse 40. Dagens handletur ble en gedigen opptur selv om jeg ikke hadde så mange penger å bruke. Sukk! Nå må det bli den 12 slik at jeg kan shoppe mer.

Jeg fikk med meg hjem et dongeriskjørt (det gamle var altfor stort), en prikkete og gjennomsiktig bluse og sort cardigan. Nå er jeg klar til tapaskveld med jobben.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 16:43   #2
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 40

Gratulerer, det er moro når garderoben blir for stor. Du får ha en hyggelig kveld.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 17:04   #3
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 40

Kan tenke meg var en deilig følelse. Og gratulerer.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 17:05   #4
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: 40

Gratulerer!
Gøy med slike oppturer og deilig når garderoben bli for stor.
Selv gikk jeg opp gigantisk i begge mine svangerskap og følelsen av å komme tilbake til min egen match-vekt igjen er ubeskrivelig deilig.

Kos deg med tapas!

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 18:03   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: 40

Opprinnelig lagt inn av Doxa, her.


Selv gikk jeg opp gigantisk i begge mine svangerskap og følelsen av å komme tilbake til min egen match-vekt igjen er ubeskrivelig deilig.

Kos deg med tapas!


Jeg har gått opp rundt tretti og litt pluss alle tre gangene. Nå er det svangerskapet med åtteåringen jeg slanker bort. Bedre seint enn aldri. Fnis.

Jeg gleder meg noe vanvittig til tapas. Sist det var tapaskveld lå jeg nemlig hjemme med 40 i feber.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 18:07   #6
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: 40

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg har gått opp rundt tretti og litt pluss alle tre gangene. Nå er det svangerskapet med åtteåringen jeg slanker bort. Bedre seint enn aldri. Fnis.

Jeg gleder meg noe vanvittig til tapas. Sist det var tapaskveld lå jeg nemlig hjemme med 40 i feber.

Jeg gikk opp rundt 25 ved begge mine svangerskap. Har fortsatt litt igjen, men det kommer seg sakte men sikkert.

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 19:23   #7
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.391
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 40

Grattis! Deilig å passe inn i str. 40 kan jeg tenke meg, utvalget av klær er i alle fall veldig godt i den str. syns jeg.

Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 19:24   #8
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: 40

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg vil bare opplyse om at jeg nå sklir inn i klær i størrelse 40. Dagens handletur ble en gedigen opptur selv om jeg ikke hadde så mange penger å bruke. Sukk! Nå må det bli den 12 slik at jeg kan shoppe mer.

Jeg fikk med meg hjem et dongeriskjørt (det gamle var altfor stort), en prikkete og gjennomsiktig bluse og sort cardigan. Nå er jeg klar til tapaskveld med jobben.

Flinka!
Men husk... ta ikke helt av nå da! : hønemor:

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 19:28   #9
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 40

Så flott. Kos deg masse på tapaskvelden.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 21:29   #10
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 40

Gratulerer . Så deilig

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 21:34   #11
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 40

Herlig følelse, eller hva?

Grattis med ny størrelse - og kos deg i kveld!

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 01:31   #12
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: 40

Ulempen med å ha gått ned i vekt er at man ikke tåler like mye alkohol som før. *småfull*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 11:47   #13
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 40

Så flott, ikke at du ble småfull altså
Håper du hadde en fin kveld !

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no