|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Har du noen oppgaver for å komme fram til en organisasjon sine verdier?Hei - skal lede en ideprosess i en organisasjon. Som en innledning til denne prosessen jeg skal lede, ønsker de å få satt ned sine verdier. Sist redigert av TBM : 16-04-08 kl 16:07. |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du noen oppgaver for å komme fram til en organisasjon sine verdier?Ingen? |
![]() |
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen oppgaver for å komme fram til en organisasjon sine verdier?Jeg har ingenting å bidra med annet enn at jeg ikke kan fordra post-it-varianten (dvs. at man deles inn i grupper med hver sin haug med post-it-lapper for å ha idédugnad som ender opp med ørtifjørti gule lapper med stikkord som etter noen timer blir presentert for de andre gruppene hvorpå en representant fra HR samler inn alle de gule lappene for så 1-2 måneder senere sender ut et notat til ledelsen som "oppsummerer" de gule lappene etter beste HR-evne og som ledelsen til slutt utelukkende klarer å lese det positive utav delvis fordi stikkord på gule lapper aldri på en fullverdig måte klarer å få frem essensen).
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du noen oppgaver for å komme fram til en organisasjon sine verdier?Uff da - du har vært ute for en håpløs metode... |
![]() |
![]() |
#5 |
kross
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen oppgaver for å komme fram til en organisasjon sine verdier?Dette synes jeg er en ganske god, liten oppgave for å klargjøre personlige verdier og se hvordan det kan påvirke prosesser i en gruppe:
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du noen oppgaver for å komme fram til en organisasjon sine verdier?Tusen takk Kris - skal laste ned i morgen når jeg har kortet innenfor rekkevidde - det tror jeg kan bli bra! |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du noen oppgaver for å komme fram til en organisasjon sine verdier?Flere tips mottas med takk! |
![]() |
![]() |
|
|