Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Slutte i barnehage

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-08, 11:43   #1
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Slutte i barnehage

Det er vel litt tidlig men tiden går fort. Så hva gir man i avskjedsgave? Minstemor skal slutte i verdens beste barnehage for å begynne på skolen. Jeg er veldig fornøyd med denne barnehagen. Det er en naturbarnehage. Noen gode tips? Når storebror og storesøster sluttet gav jeg ikke noe spesielt. Eneste var et kort med bilde til de som jobber der. Nå slutter minsten der og jeg har lyst til å takk for oss og takk for en fin tid. Kom med forslag!

Gammel 18-04-08, 11:50   #2
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Slutte i barnehage

Skal du gi noe til selve barnehagen eller til de ansatte?

Hva med kake, is, pølse og brød?
Tomatplante de kan følge med i barnehagen?
Et spill, ei bok?

Gammel 18-04-08, 11:53   #3
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg vet egentlig ikke hva jeg vill. Jeg er helt åpen for forslag.

Gammel 18-04-08, 17:18   #4
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Minsten slutter også i barnehagen denne sommeren.
Vi hr snakket litt om å gi en gave til barnehagen, noe som er til glede for alle.
Dette er siste barnet vi har i den barnehagen og med unntak av et år så har vi hatt barn der siden høsten 1995..

Jeg har tenkt litt på å kjøpe et epletre eller noe, da jeg vet det er noe arnehagen ønsker seg. Men samtidig så er det også vanlig at alle foreldrene til barne som slutter går sammen og kjøper en ting til barnehagen fra de kommende skolebarna.

Gammel 18-04-08, 17:26   #5
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Epletre syns jeg var en god ide

Gammel 18-04-08, 18:05   #6
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi kjøpte epletre i fjor da Poden sluttet i bhg. Det ble satt veldig stor pris på, og er en måte bhg kan "huske" Poden på år etter år samtidig som både voksne og barn kan glede seg over eplene.

Gammel 18-04-08, 18:37   #7
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi ga kirsebærtre til barnehagen som avskjedsgave når et av barna sluttet.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 19:43   #8
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi kjøpte et epletre da storesøster sluttet. Til sommeren slutter storebror og da lurer jeg på om vi skal finne på noe annet. Kanskje en flott eventyrbok eller noe?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 19:49   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Vi kjøpte bærbusker. Rips, solbær og stikkelsbær. Det ble satt veldig pris på.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:22.