Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva passer til denne kjolen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-08, 15:43   #1
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Hva passer til denne kjolen?

Kjolen er brun
Farge på sko? Hvilken sort sko?
Farge på strømpebukse?
Eller leggings?

Sist redigert av Honda : 19-04-08 kl 20:15.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 15:50   #2
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva passer til denne kjolen?

Mim hadde passet til denne kjolen. kjempefin!

Jeg ville brukt sorte strømpebukser, kanskje ikke helt tette, sorte høye støvletter, som de fine høyhælte via-vai-støvlettene mine eller et par enkle pensko med litt hæl, som camper. Den innbyr ikke til noen smykker annet enn kanskje håret satt litt opp og noen øredobber.

Dette er en typisk jobb-kjole etter min smak.

Gammel 19-04-08, 16:18   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjempefin hverdagskjole!

Gammel 19-04-08, 16:28   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte også kjolen din veldig godt. Og enig i tilbehøret som Mim foreslo, bortsett fra at jeg ville hatt brunt tilbehør hvis kjolen er brun. Men jeg klarer ikke helt se fargen på bildet. Leggings ville jeg ikke hatt, strømpebukse er finere. Tett om vinteren og mer gjennomsiktig vår/høst.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 17:10   #5
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Kjempefin! Hvor har du kjøpt denne da?
Jeg hadde brukt sort eller brunt tilbehør i sko og strømpebukse. Enkle øredobber i sølv.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 17:42   #6
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Hvis det er en svart kjole (klarer ikke å se) syns jeg mange farger ville passet til bare du tar opp fargen i et skjerf eller smykke i halsen. Feks limegrønn eller rødt.

Men det er klart, svart passer også.

Gammel 19-04-08, 18:14   #7
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Jeg har kjøpt maken fra Ellos, bare i kremhvit.
Fin kjole\tunika, passer også til olabukser.

Gammel 19-04-08, 20:12   #8
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis den er brun slik det ser ut for meg, ville jeg gått for litt kraftige ravsmykker.

Gammel 19-04-08, 20:13   #9
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Den der er kjempe fin, har sett på den en stund.

Gammel 19-04-08, 20:17   #10
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg likte også kjolen din veldig godt. Og enig i tilbehøret som Mim foreslo, bortsett fra at jeg ville hatt brunt tilbehør hvis kjolen er brun. Men jeg klarer ikke helt se fargen på bildet. Leggings ville jeg ikke hatt, strømpebukse er finere. Tett om vinteren og mer gjennomsiktig vår/høst.

Ja den er brun
Takk.

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Kjempefin! Hvor har du kjøpt denne da?
Jeg hadde brukt sort eller brunt tilbehør i sko og strømpebukse. Enkle øredobber i sølv.

Ellos.no

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Kjempefin hverdagskjole!

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Den der er kjempe fin, har sett på den en stund.

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Mim hadde passet til denne kjolen. kjempefin!

Jeg ville brukt sorte strømpebukser, kanskje ikke helt tette, sorte høye støvletter, som de fine høyhælte via-vai-støvlettene mine eller et par enkle pensko med litt hæl, som camper. Den innbyr ikke til noen smykker annet enn kanskje håret satt litt opp og noen øredobber.

Dette er en typisk jobb-kjole etter min smak.

Gammel 19-04-08, 20:18   #11
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Hvis den er brun slik det ser ut for meg, ville jeg gått for litt kraftige ravsmykker.

Ja den er brun.

Bilde?

Gammel 20-04-08, 18:17   #12
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Ja den er brun.

Bilde?

Kanskje noe sånt? Eller litt røffere som dette? Ørepynt? Eller litt enklere?

Gammel 20-04-08, 18:29   #13
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg passer også til den kjolen. Hvor har du funnet den?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 18:40   #14
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg har kjøpt min på Ellos, Joelle.

Gammel 20-04-08, 18:57   #15
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Den var kjempefin!

Syns at grønne, kule støvletter eller sko ville gjort seg sammen med den

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 18:59   #16
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Kjempe fin kjole, ville hatt en svart tynn belte også skoletter til.

Gammel 20-04-08, 19:03   #17
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Her

Mange fine farger. *vurdere*

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 19:22   #18
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Her

Mange fine farger. *vurdere*

Takk, Skytte! Jeg greide ikke å finne den. Lekker kjole, Honda! Hmm, i favorittfargen petrol har de den kun igjen i min størrelse... Det må være et tegn!

Sist redigert av Bluen : 20-04-08 kl 19:29.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 19:23   #19
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Den var veldig lekker. Blir det FP-uniform?

Hvordan er den i størrelsen?

Gammel 20-04-08, 19:30   #20
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Hvordan er den i størrelsen?

Det lurte jeg på også. Ser at ei som har kommentert på Ellos mener den var veldig stor i str. 36, i alle fall.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:43.