Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Valg av kjøkken

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-08, 19:47   #1
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.716
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Valg av kjøkken

Gud, så vanskelig det er å velge kjøkken! Spesielt siden vi ikke skal bo i huset i så fryktelig mange år til og derfor ikke vil investere all verden. Et IKEA-kjøkken er derfor påkrevet. Men hvilket?
Huset vårt er gammelt og vi har valgt å pusse det opp i gammel stil innvendig også. Derfor går hvit og rød høyglans ut, selv om jeg synes de er utrolig flotte. Vi må fortsette på den gammeldagse stilen. Ståt har vi på hytta, så det er jeg liten lysten på å velge en gang til. Noen som har stått overfor samme valg? Og hva valgte dere?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 19:54   #2
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg av kjøkken

Jeg har sett at Lidingö er et hyppig valg i slike tilfeller.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 21:10   #3
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Valg av kjøkken

http://www.norform.no/kontaktsolor.html

Vi kjøpte oss heltre eikekjøkken på Solør kjøkken da vi bygde hus for 9 år siden, og kom billigere ut på Solør Kjøkken enn vi gjorde med Ikea kjøkken, Ba om et godt tilbud da vi var der, og fikk 43 % på ordinær pris. Min bror fikk også samme tilbud der.
Har ikke peiling på prisene der i dag.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03

Sist redigert av Mor til 4 : 19-04-08 kl 21:23.
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 21:53   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.951
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg av kjøkken

Vi skulle bare sette inn noe ekstra benker på et kjøkken som ikke var mulig å supplere med de orginale delene.

Vårt valg falt på abstrakt hos Ikea. Det ble veldig stilig. Og med Ikea-kjøkken så har du liksom ikke svidd av noen hel formue hvis dette ikke er en veldig langsiktig investering.

Det finnes definitivt lurere løsninger enn Ikeas, men de funker helt fint til den prisen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 22:55   #5
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valg av kjøkken

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg har sett at Lidingö er et hyppig valg i slike tilfeller.

Jeg har nettopp fått dette, og er veldig fornøyd!

(Kan legge inn bilde om ønskelig)

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 23:06   #6
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Valg av kjøkken

Jeg kjenner også noen som har Lidingø, det er veldig fint.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 14:04   #7
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.716
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg av kjøkken

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

(Kan legge inn bilde om ønskelig)

Gjerne! Jeg ser at det kan være et alternativ ja. Vi har gammel, sliten eikeinnredning nå og det hadde gjort seg med noe helt annet.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 14:20   #8
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Valg av kjøkken

Jeg tror det hadde passet hos dere. Dere har jo et intimt kjøkken (sier pent at det ikke er så kjempedigert (det er jo ikke mitt heller )), og Lidingø er litt nett og rent.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 14:25   #9
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Valg av kjøkken

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

http://www.norform.no/kontaktsolor.html

Vi kjøpte oss heltre eikekjøkken på Solør kjøkken da vi bygde hus for 9 år siden, og kom billigere ut på Solør Kjøkken enn vi gjorde med Ikea kjøkken, Ba om et godt tilbud da vi var der, og fikk 43 % på ordinær pris. Min bror fikk også samme tilbud der.
Har ikke peiling på prisene der i dag.

Norform shaker var knallfint!

  Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 14:38   #10
Maiken38
Optimist
 
Maiken38 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 346
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Sv: Valg av kjøkken

Jeg syns IKEA sin Duvbo gråhvit er lekker til gammelt hus også Lidingö som nevnes. Med skattepengene så håper jeg at det kan bli et Duvbo med sort benkeplater i stein og med sorte håndtaker. Hurra for skattepengene

__________________
Maiken38 mamma til ei litta prinsesse på 7år
Maiken38 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 17:45   #11
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valg av kjøkken

Her er nykjøkkenet mitt

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Forskjellig-058.jpg (61,5 KB, 48 visninger)
Filtype: jpg Forskjellig-059.jpg (52,0 KB, 32 visninger)
Filtype: jpg Forskjellig-062.jpg (76,0 KB, 36 visninger)
__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 17:58   #12
Asolia
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 63
Asolia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Valg av kjøkken

Vi kjøpte kjøkken gjennom Nettoline, som absolutt kunne konkurrere med Ikea i pris, god service var det også. Vi har vel hatt det i to år nå og er kjempefornøyde

Asolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 17:58   #13
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Valg av kjøkken

Lidingø med eikeplate tror jeg hadde blitt kjempeflott!

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 20:51   #14
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.716
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg av kjøkken

Jeg likte så absolutt det Lidinø-kjøkkenet ditt, Tove. Som Hasselnøtt påpeker så har vi et intimt kjøkken og for mye dill tror jeg blir litt masete. Jeg synes Duvbo er fint å se på også, men synes Ståt er noe møkk å vaske og da ser jeg for meg at Duvbo er enda verre.

Har nettoline nett-side, Asolia?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 20:55   #15
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Valg av kjøkken

Ståt fra IKEA er også griselekkert! *ønsker meg*

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 21:01   #16
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Valg av kjøkken

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Ståt fra IKEA er også griselekkert! *ønsker meg*

Jepp, og det passer fint i et gammelt hus også.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 21:26   #17
Asolia
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 63
Asolia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Valg av kjøkken

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Har nettoline nett-side, Asolia?

Jeg vet bare om http://www.nettoline.dk/ denne siden. Vi brukte lokal forhandler som hadde "prøver" på det meste, de bestiller i fra Danmark etterhvert som de får ordrene inn.

Asolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 00:23   #18
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Valg av kjøkken

Opprinnelig lagt inn av Asolia, her.

Jeg vet bare om http://www.nettoline.dk/ denne siden. Vi brukte lokal forhandler som hadde "prøver" på det meste, de bestiller i fra Danmark etterhvert som de får ordrene inn.

Mannen min har satt opp et slikt kjøkken - og var ikke imponert over kvaliteten på kjøkkenet i forhold til Ikea...

Jeg er i akkurat samme situasjon vedr valg av kjøkkeninnredning. Men jeg tenker at om jeg går for et moderne Ikea-kjøkken (som Abstrakt) så kan frontene skiftes ut billig hvis de som overtar huset om noen år heller vil det.

  Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 08:14   #19
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.716
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg av kjøkken

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Jepp, og det passer fint i et gammelt hus også.

Ståt passer veldig bra og jeg liker det godt, men siden vi har det på hytta så har jeg ikke lyst til å ha det hjemme.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no