Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Nytt kjøkken

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-08, 22:58   #1
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nytt kjøkken

vi skal få nytt kjøkken og jeg gleder meg sånn. Det tar nok litt tid med riving av det gamle, bestilling av moduler til det nye, finne gulv og annet som må gjøres.

Skal legge inn bilder etterhvert. Vi begynner nok å rive til helgen. Og vi har fått solgt det gamle! Det er jo helt fantastisk.

Gleder meg til å sette igang. Skal se imorgen om jeg får lagt inn tegninger av det nye kjøkkenet.

Her er bilder fra slik det var før.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg førbilde.jpg (62,3 KB, 95 visninger)
Filtype: jpg førbilde2.jpg (34,7 KB, 106 visninger)
Filtype: jpg førbilde3.jpg (34,1 KB, 103 visninger)

Sist redigert av Sonar : 10-05-08 kl 11:35. Årsak: lagt til nye bilder
Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 23:05   #2
Maiken38
Optimist
 
Maiken38 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 346
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Jeg vil også ha nytt kjøkken. Men må dessverre vente en stund til. Gleder meg til å se hvordan det nye kjøkkenet ditt blir. Har dere tegnet selv eller har proffe hjulpet til da. Det blir nok et IKEA kjøkken på meg.

__________________
Maiken38 mamma til ei litta prinsesse på 7år
Maiken38 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 14:58   #3
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt kjøkken

hvordan legger jeg til bilder??? Trodde jeg skulle få det til, men det gikk ikke gitt.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 15:35   #4
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.882
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Skal dere begynne å rive det gamle før dere har bestemt dere for hvordan det nye skal se ut?

Sånne ting kan ta tid altså, bestilling og levering osv.

Vi trengte ikke kjøpe, vant kjøkkeninnredning fra sigdal verdt 100 000 inkl hvitevarer til 30 000

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 15:47   #5
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Vi trengte ikke kjøpe, vant kjøkkeninnredning fra sigdal verdt 100 000 inkl hvitevarer til 30 000 [/quote]

Heldiggriser!

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 16:04   #6
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.882
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Vi trengte ikke kjøpe, vant kjøkkeninnredning fra sigdal verdt 100 000 inkl hvitevarer til 30 000

Heldiggriser! [/quote]

Ja, absolutt Tertit! det skjedde i fjor sommer, det ble en meget bra sommer! Sigdal åpnet sin største butikk her i byen, og annonserte i lokalavisa med at en kunne delta i et hinderløp og vinne kjøkken til 100 000. Vi stakk innom, og en måtte gå igjennom 5 poster i butikken og klippe i noen orienteringssakser på et ark for å bevise at man hadde vært på postene. Etter et par timer ringer de og sier at vi hadde vunnet

Før det hadde vi vært med på flere slike konkurranser, det er visst populært her i byen, mange nye kjøkkenbutikker som har åpnet i det siste, men ikke med så bra premie som vi vant!

Oppsetting av det var ikke inkludert da, og vi hyrte noen fra Sigdal til å gjøre det.

Ting tok tid, bla ble vasken vi fikk ødelagt i posten, så hele greia tok mer enn en måned enn vi forventet, men det var verdt det til slutt!

Vi hadde veldig behov for nytt kjøkken også, så det var veldig gøy! Vi valgte en hvit modell, eik benkeplater og stål hvitevarer (innebygd kjøleskap)

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 17:28   #7
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Så koselig! Og så kjekt at man kan vinne noe man virkelig har lyst på å bruk for

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 17:33   #8
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.882
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Så koselig! Og så kjekt at man kan vinne noe man virkelig har lyst på å bruk for

Veldig sant! Det har blitt det fineste rommet i leiligheten!

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 19:17   #9
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Vi har kjøpt et utstillingskjøkken, så det er i hus. Men det må nye moduler til, og det tar tid. Men vi kan jo ikke vente på det

Vet at kjøkken tar tid...har jobbet i kjøkkenbransjen

Jeg får se i kveld om jeg klarer å legge ved bilder av hvor langt vi er kommet nå.

Vi skal ha et italiensk kjøkken med steinbenkeplate. Ikke en plate jeg hadde valgt i utgangspunktet, men når den var med på kjøkkenet, så er det helt kanon. Bare vasken koster mer enn hva vi betalte for hele kjøkkenet

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 19:29   #10
Maiken38
Optimist
 
Maiken38 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 346
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Opprinnelig lagt inn av Sonar, her.

vi skal få nytt kjøkken og jeg gleder meg sånn. Det tar nok litt tid med riving av det gamle, bestilling av moduler til det nye, finne gulv og annet som må gjøres.

Skal legge inn bilder etterhvert. Vi begynner nok å rive til helgen. Og vi har fått solgt det gamle! Det er jo helt fantastisk.

Gleder meg til å sette igang. Skal se imorgen om jeg får lagt inn tegninger av det nye kjøkkenet.

Jeg vil også ha nytt kjøkken. For mitt en Norges styggeste og jeg lyger ikke. Får se når skattepengene kommer om det ikke kan bli et flott IKEA kjøkken

__________________
Maiken38 mamma til ei litta prinsesse på 7år
Maiken38 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 22:11   #11
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Vi fikk ny tapet og ny seksjon rett før jul. Tapeten skal være, men ny seksjon som er lik til resten av kjøkkent.

Vi åpner opp mellom spisestue og kjøkken. Her er bilde etter det ble revet. Flotte farger de hadde før i tiden

Vedlagte bilder
Filtype: jpg rivning.jpg (26,6 KB, 75 visninger)
Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-08, 11:58   #12
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Det begynner å forme seg. Stoppet litt opp nå da vi venter på terrassedør. Skal bli delig å kunne gå ut på altanen fra kjøkkenet, og ikke kun fra soverommet. Litt uheldig er vi også da tapeten ikke er å oppdrive. Men vi har fått fatt i samme tapet, men litt mørkere. Vi går for det nå. Håper det blir bra.

Etter døren er kommet på plass, blir øyen montert. Viften er på plass slik at vi kan lage litt mat i denne prossessen. Men det har gått bra uten også. Vi har gode naboer hvor vi har fått laget mat og blitt servert mat.

Har tatt bilde av vasken også. Jeg synes den er råstilig, men hadde ikke valgt den i utgangspunktet. Heller ikke denne type stenplate. Men det var nå det som var på utstillingen, og det er litt gøy og tenke på at det trolig ikke er noen andre i Norge som har helt lik vask

Bak vasken har vi tenkt å ha glass. Det kommer ved siden av vasken, ovn, uttrekkskap og kjøleskap i ca høyde 140 cm.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg vask.jpg (25,0 KB, 82 visninger)
Filtype: jpg underveis.jpg (26,8 KB, 80 visninger)
Filtype: jpg underveis2.jpg (30,6 KB, 58 visninger)
Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-08, 12:22   #13
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.882
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Blir spennende å se når dere er ferdige.

Kjøkkenoppussing er krevende synes jeg. Vårt tok en hel måned lengre enn vi regna med. I løpet av den perioden husker jeg at jeg betegna det som "oppussinga fra helvete" eller noe sånt.

Vurderte også en lignende vask da vi pussa opp, men valgte dobbel stålvask.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-08, 19:12   #14
B@mbi
Aktiv
 
B@mbi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
Innlegg: 179
B@mbi er litt kul
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Så stilig det blir!


Vi flytter nå fra nyoppusset kjøkken til et furuhelvete. Spørs vel ikke om vi må gjennom moroa en gang til om en stund. Satser på maling i første omgang da.

__________________
B@mbi
B@mbi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-08, 22:09   #15
Maiken38
Optimist
 
Maiken38 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 346
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Ååå det blir kjempe lekkert.

__________________
Maiken38 mamma til ei litta prinsesse på 7år
Maiken38 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-08, 22:12   #16
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Så flott det blir! Hvilket merke er det?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-08, 23:52   #17
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Ser ut som det blir kjempefint. Stilig vask!

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 00:10   #18
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Den vasken var bare råkul! Gleder meg til flere bilder.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 00:17   #19
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Det er et italiensk kjøkken: bravo

www.bravobravo.it

Gleder meg veldig til det blir ferdig!

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 00:20   #20
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nytt kjøkken

Utrolig kult! Var inne på linken, likte det jeg så veldig godt.
Kan jeg spørre om prisen dere betalte?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no