|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Salt in the rainbow
|
![]() Dere har ødelagt min forumkarriere!Er det vits i å ha så god tone her inne, og så mange interessante tråder og diskusjoner, at alle andre fora blir sammenliknet med FP, og derfor ikke holder mål?
10.09 01.13 Sist redigert av Salt : 22-04-08 kl 19:49. Årsak: :hyyl: Skriveleif.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere har ødelagt min forumkarriere!Da er det jo bare å vrake de andre og parkere her, da.
![]() |
#8 |
Come what may...
|
![]() Sv: Dere har ødelagt min forumkarriere!Jeg for min del har blitt forelsket i hageforumet him anbefalte! Uten å ha registert meg til å med. Er så mye der at jeg har ikke kommet så langt.
![]() |
#9 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere har ødelagt min forumkarriere!Hehe jeg tenker det samme. Jeg er blitt så "bortskjemt" av det modne og seriøse nivået her inne, at jeg omtrent ikke orker å være på så mange andre fora siden nivået som regel er flere hakk lavere der. Hver gang jeg diskuterer på et annet forum og brukere reagerer med hårsårhet, tenker jeg "herregud, sånn hadde de aldri reagert på FP".
![]() |
|
|