Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Venner?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-08, 20:33   #1
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Venner?

http://www.dagbladet.no/magasinet/20...25/533659.html

Noen som har "dumpet" venner her?

Sist redigert av rine : 29-01-11 kl 12:23.
rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 22:20   #2
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Venner?

Jeg har ikke "slått opp" med noen venner, nei. Det har heller blitt til at jeg har sluttet å ta kontakt, eller de har sluttet å ta kontakt, og hvis de da brått tar kontakt fordi de trenger et eller annet (og ikke av interesse for meg) kan jeg være ganske kjølig og avvisende. Det har stort sett vært snakk om venner som har ignorert meg etter at jeg fikk barn, eller vennskap jeg ikke har fått noenting ut av.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 00:18   #3
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg beholder ikke venner jeg ikke får energi av, men som i stedet tapper meg for eneregi. Over lang tid, da. Jeg kutter ikke ut venner som trenger meg i vanskelige perioder, selvsagt.

Dvs. at jeg slutter å ringe, og kontakten avtar naturlig. Det er (som oftest) liten dramatikk rundt det hele.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 02:00   #4
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vel rent direkte "slått opp" med en venninne en gang. Da gjorde jeg det pr brev etter at hun hadde snakket dritt om meg (og andre "gode" venninner) i lang tid. Det føltes godt å gjøre det, og jeg tror fremdeles at jeg gjorde henne en tjeneste ved å avsløre henne. Håper og tror at hun skjerpet seg etter det.

Ellers så har jeg kuttet ut kontakten med venninner som ikke gir meg noe. Men mange har jeg jo også bare mistet kontakten med fordi ingen av oss har vært flinke til å ta kontakt. Så for alt jeg vet, så kan det jo være venninner som har kuttet meg ut fordi de ikke liker å bruke tid på meg også. Det går vel begge veier regner jeg med.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:16.