|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Viktig for oss kvinner?En kvinne gikk nedover gaten da hun oppdaget en spesielt skitten og shabby hjemløs kvinne som tigget om penger til mat. Kvinnen tok pengeboken sin ut av lommen, tok ut en femtilapp og spurte:
![]() Sist redigert av Meta : 28-04-08 kl 10:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
<*(((<
|
![]() Sv: Viktig for oss kvinner?Jeg kjenner jeg er like humørløs som forrige gang. Mulig det er for tidlig på morgenen. Ja, også er det jo mandag. :kjiping: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Leser
|
![]() Sv: Viktig for oss kvinner?
Folk reagerer på forskjellig. Sånn generelt sett er jo de fleste vitser generaliseringer, fordommer og harselas med personer. Selv synes jeg vitser om seksuelt misbruk er ganske kvalme. Jeg synes feks ikke vitser ala: "Søte kattunger gies bort. Kom, se og velg deg en! Hilsen Viggo Kristensen" var noe særlig morsomme. Men noen synes det.
![]() |
#5 |
Live and let live
|
![]() Sv: Viktig for oss kvinner?Jeg ventet meg en slik koselig historie om hvordan noen hadde fått hjelp og det fikk ringvirkninger utover til veldig mange liv osv. Sånn positiv tekst som man ofte får på mail. Så slutten var overraskende. Og overraskende er jo essensen i en morsom vits. Men ... Det var noe med alvoret i temaet som gjorde det ikke helt til å spøke med. Samtidig, så var det jo den overfladiske kvinnen det ble harselert med. Og den typen kjenner jeg ikke annet enn fra dårlige amerikanske filmer, så derfor traff denne meg ikke helt hjemme akkurat.
![]() |
#6 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Viktig for oss kvinner?Jeg er nærsynt og klarer ikke å lese sånne fonter.
![]() |
#7 |
Ute av drift
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Viktig for oss kvinner?Hehe, kul vits men fæl font.
![]() |
#8 |
-
Medlem siden: Oct 2006
Hey, hey! Rolig i svingen! Man må også ta hensyn til oss som lider av protanomali, protanopi, deuteranomali, deuteranopi, tritanomali eller tritanopi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Mother of Dragons
|
Si ja til et monokromatisk felleskap med høy kontrast! Opp med kontrasten! Si nei til tåkefilter og pasteller!
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Viktig for oss kvinner?Jeg leste siste linje, og fikk med meg poenget. For en grusom font, og så smått at de gamle øynene mine ga opp. |
![]() |
![]() |
#11 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Viktig for oss kvinner?Hmm. Har dere virkelig ITC Blackadder installert? I så fall hvorfor? Er den standard noe sted? Hvorfor vil noen ha eller bruke noe slikt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ustabil
|
Jeg er like humørløs. Dette syns jeg bare var teit. Rett og slett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Mother of Dragons
|
Jepp, den kommer med office-pakken mistenker jeg.
![]() |
#15 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Viktig for oss kvinner?Jeg er like humørløs som fisken. Innlegget klarte jeg å lese ved å øke tekststørrelsen, men det er en helt håpløs font.
![]() |
#16 |
Mother of Dragons
|
Sier du det?
![]() |
#17 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Viktig for oss kvinner?Likte vitsen jeg da, men litt pyton font. Så liten...
![]() |
#18 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Viktig for oss kvinner?Jeg gikk inn på torsken sin link for å lese vitsen der, for hovedinnlegget klarte jeg ikke å lese. Ellers er jeg nok humørløs jeg også, for jeg syntes heller ikke vitsen var morsom.
Jeg har alt som dataguruene her på jobb har installert, vi får jo ikke bestemme selv hva vi legger inn på maskinene på jobb.
![]() |
#19 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Viktig for oss kvinner?Jeg synes ikke vitsen var spesielt morsom, faktisk synes jeg den var ganske usmakelig. Dessuten skriker typograf-øynene mine av den forferdelige fonten. :kjip:
![]() |
#20 |
Heldig
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Viktig for oss kvinner?Bedre nå?
![]() Sist redigert av Meta : 28-04-08 kl 11:00. Årsak: Fant en mer passende smily |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|