|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Vi prater på mandag 28. aprilGod morgen allesammen. Hvilke planer har dere for dagen? Og er det en fin dag hos deg?
![]() |
#2 |
Leser
|
![]() Sv: Vi prater på mandag 27.aprilOj, der minner du meg på om at jeg har en pakke jeg skulle ha sendt.
![]() |
#4 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi prater på mandag 27.aprilGod morgen!
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vi prater på mandag 27.aprilHalloen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
guru advisor
|
![]() Sv: Vi prater på mandag 27.april
Sist redigert av Minerva : 28-04-08 kl 10:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Vi prater på mandag 27.aprilGod morgon! Så koseleg. Her er det også kjølegare, litt regn og skodda (tåka) ligg lavt, men det er blitt lova at det skal lette og bli fint, så då satsar vi på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi prater på mandag 27.april*Prøver å sende noen rier til Cille!*
![]() |
#9 |
Øyboer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Vi prater på mandag 27.aprilÅ herregud, april er snart over. Hvor ble første tredjedel av 2008 av?
![]() |
#12 |
guru advisor
|
Akkurat sånn har jeg det også....Det har vel aldri vært så kort tid mellom at vi endelig fikk pakket vekk juletrebelysningen på grana ute, til vi måtte frem med solkremen noen gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Vi prater på mandag 27.aprilJeg har snart bursdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Tatt på
|
![]() Sv: Vi prater på mandag 28.aprilI dag er Sambo syk og hjemme fra jobb. Til nå har jeg ikke merket så mye til det, han ligger og sover mens jeg og Lille koser oss i stua, jeg med FP og Lille med babygymmen.
![]() |
#15 |
re:designer
![]() Sv: Vi prater på mandag 27.aprilSkulle gjerne satt meg ut i sola jeg å.. men her regner det. Det er varmt i lufta i det minste. Får stole på det de sier om at det skal bli beste sommeren på 150 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Vi prater på mandag 28.aprilJeg er hjemme med sykt barn i dag. Lillebror kastet opp i går - siste gang rett før midnatt over absolutt hele seg, senga og gulvet rundt. Utrolig at det kan være så mye oppkast i en så liten kropp. Men i dag er han mye piggere og har i hvert fall klart å holde på morsmelken så langt.
![]() |
#18 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Vi prater på mandag 27.aprilForeløpig har jeg hengt her inne, men nå skal jeg gå ut en tur i det fine været. Senere blir det en runde med massasje hos fysioterapeut.
![]() |
#19 |
Øyboer
![]() Sv: Vi prater på mandag 27.aprilEr det sant at det er meldt den beste sommeren på 150år? Det hadde jo vert fantastisk! Vi skal nemlig utsette sydenturen helt til høsten. Hadde vert deilig med fin vær når jeg skal være i permisjon i hele sommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg er spent på det der, for i mitt hode var både sommeren 97 og 06 (sist nevnte sommer var jeg hjemme i permisjon - o'lykke) helt knall; i allefall her i Oslo. Skal mye til for å slå dem. Tiden vil vise. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|