|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() Barn i sydenHei |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barn i sydenSå lenge datteren din selv er skremt av dette, ser jeg i alle fall ikke noen grunn for å gjøre det. Selv hadde jeg ikke gjort det uansett.
![]() |
#3 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barn i sydenJeg ville nok ikke latt en 10 åring være alene om kvelden. Men husker jeg selv satt og passet min da 1 år gamle bror et par timer på dagen når han sov. Da var jeg 11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Barn i sydenJeg ville nok ikke gått fra mine barn på hotellet nei (eldste er snart 9), og spesielt ikke når barna selv er redde. Det er da ikke noe problem å ta med et så stort barn ut om kvelden? Jeg synes du gjør helt rett.
![]() |
#5 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Barn i sydenHvis datteren din er utrygg skal du i alle fall ikke gå fra henne. Når de er så store, så får de få lov til å ha ferierytme, med sene kvelder, litt siesta på dagen og masse tid sammen med mamma og pappa.
![]() |
#6 |
Live and let live
|
![]() Sv: Barn i sydenJeg er enig med de andre. Å ta barnet ditt på alvor kan aldri være galt. Og å passe på barna sine når en er noen steder, det synes jeg for min del er en selvfølge.
![]() |
#7 |
Bare sær
![]() Sv: Barn i sydenJeg har fra gutten min var 10, ved et par anledninger latt ham være "hjemme" mens søsteren min og jeg har tatt med jentene på handletur mens vi har vært på ferie i Spania.
![]() |
#9 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Barn i sydenEnig med røkla, jeg ville ikke gått fra barnet alene uansett. Men særlig ikke når barnet selv er skremt og ikke vil, som DM sier er det viktig å ta barna på alvor.
![]() |
#10 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Barn i sydenHvorfor skal hun være alene? Vi har alltid hatt med oss ungene ut for å spise, både store og små. Det er jo en del av ferien.
![]() |
#11 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Barn i sydenNei, jeg drar ikke på ferie med barna for så ikke å inkludere de og legge opp ting etter deres ønsker og muligheter. Er vi på ferie så er VI på ferie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Barn i sydenJeg syns ikke du/dere er hysterisk. Så lenge hun er redd så skal hun absolutt ikke bli latt være alene.. stakkars..
![]() |
#13 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Barn i sydenJeg ville ikke latt 10-åringen være hjemme alene på hotellrommet om kvelden, uansett - og spesielt ikke siden hun er redd for dette i tillegg. Syns ikke du er hysterisk, nei.
![]() |
#14 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Barn i sydenGodt at det ikke er bare meg som er hysterisk og hun kommer definitivt ikke til å være alene på hotellet i syden |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Barn i sydenNei, la henne heller rangle om dere vil spise ut veldig, veldig seint.
![]() |
#16 |
Står på egne ben
![]() Sv: Barn i syden
Er ikke litt av poenget å ha en familieferie når dere reiser sammen? Ville aldri sagt at ungen skulle være på hotellrommet når vi skulle ut og spise eller noe sånt uansett hvor gammelt barnet som var med på ferie er tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barn i syden
Signerer her jeg. Jeg tenker som så at vi er på familieferie, og at et av målene er å tilbringe tid sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Øyboer
![]() Sv: Barn i sydenEnkelte foreldre klarer ikke å slappe av med barn i nærheten. Selv har jeg ingen problem med det og synes ferie er ferie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Optimist
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() |
![]() Sv: Barn i sydenJeg ville ikke ha lett min datter være alene. Er man ikke på ferie for å være sammen da? Da syns jeg heller at dere skulle tatt en tur uten barn.
![]() |
|
|