|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♡
|
![]() Hvor skal vi spise en romantisk middag i kveld?Clubby og jeg er ikke så flinke til å bruke barnevakt og gå ut bare fordi.
![]() |
#3 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal vi spise en romantisk middag i kveld?Dinner. Xích Lô.
![]() |
#5 |
♡
|
![]() Sv: Hvor skal vi spise en romantisk middag i kveld?Habibi? Lenge siden jeg var der, men da var det ikke så bra.
![]() |
#6 |
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal vi spise en romantisk middag i kveld?McDonalds
![]() |
#8 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hvor skal vi spise en romantisk middag i kveld?Dessverre er Vitis Vinifera kun åpent for private selskaper på lørdager, men det er en restaurant det er verdt å besøke. Eller hva med Babettes som ligger ved Rådhuset? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
På farten igjen
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Hvor skal vi spise en romantisk middag i kveld?Vi er selv veldig glade i Lemongrass, som serverer karibisk mat. Hovedstasen ligger egentlig i drinkene, for de har over 40 forskjellige typer rom og utrolig gode drinker. Men maten er også utrolig god!
![]() |
#10 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Hvor skal vi spise en romantisk middag i kveld?Har de mat på Blå? De har i hvert fall øl man kan drikke før restaurantbesøk. Og så kanskje spise på Sudøst?
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08 Sist redigert av LilleRosin : 03-05-08 kl 20:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hvor skal vi spise en romantisk middag i kveld?Smia, på Vålerenga! utrolig koselig både ute og inne. vanlig kontrinental mat, som oftest veldig godt. men man bør kanskje bestille bord først.
![]() |
#12 |
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal vi spise en romantisk middag i kveld?Villa Paradiso
![]() |
#13 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Hvor skal vi spise en romantisk middag i kveld?Har hørt masse bra om Oslo Spiseforretning i Gamlebyen. Veldig god mat uten at det koster skjorta.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor skal vi spise en romantisk middag i kveld?
Babettes var et herlig sted - det er dessverre borte nå.
![]() |
#16 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hvor skal vi spise en romantisk middag i kveld?Bølgen og Moi på Briskeby - øl ute, mat inne..
![]() |
#17 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal vi spise en romantisk middag i kveld?
Åjaa... det liker jeg! Klosteret har jeg også veldig sansen for.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal vi spise en romantisk middag i kveld?Nå har dere vel antagelig dratt allerede, men Nodee eller Fjord er hotte alternativer herfra. Spesielt sistnevnte
![]() |
#20 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hvor skal vi spise en romantisk middag i kveld?Jeg får legge inn min anbefaling også, om noen andre skulle ha bruk for restauranttips i hovedstaden. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|