Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Geox - ikke bra for bena?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-08, 22:27   #1
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Geox - ikke bra for bena?

"Ryktene" går om at Geox ikke skal være bra for bena til barna - noen som vet noe om dette?

Gammel 03-05-08, 22:28   #2
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Geox - ikke bra for bena?

Fordi?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 22:30   #3
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Vil også gjerne høre årsaken.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 22:32   #4
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Har ingen peiling på hvordan skoene er, men kjenner jeg blir lettere tullerusk av den reklamen med dansejentene.

Det er geox som puster, det er geox som er best. Ge-ox er godt å bruke, det er skoene du liker mest. Så få deg et par geox, og alt vil ordne seg. De puster og er trendy, kult og stilig det er deg!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 22:39   #5
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, vær så snill - la det være noe feil med de skoene! Ungene maser hver helg om å få sånne. (Ulempen med å være slepphendt med tv-tittingen om morgenen er at de får med seg så mye reklame )

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 22:51   #6
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Mannen min har nettopp kjøpt seg et par. Han er veldig fornøyd.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 22:52   #7
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Typisk at det kommer dårlige rykter på produkter som selger godt.
Wonder why...

Vil gjerne høre årsaken ja.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 22:55   #8
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

ER jeg helt ute når jeg ikke vet hva dette er??

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 22:57   #9
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Jeg synes geox veier mye

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 23:03   #10
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg syns Geox har hard innersåle.

Prøvde 2 par på min datter på 3 1/2, fordi jeg syns skoene så så fine ut.
Men hun nektet plent! De var så vonde sa hun ...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 23:05   #11
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har Geox selv.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 23:07   #12
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, altså - ikke vet jeg! Det er jo derfor jeg spør...

En venninne har hørt fra sin venninne som hadde overhørt en mamma i barnehagen. Dette kan meget godt være den berømte fjæra, eller det trenger ikke være noe i det hele tatt. Det var i grunnen det jeg lurte på.

Jeg kjøpte Geox til Poden i fjor og kjøper det aldri igjen, så for meg er det ingen stor sak. Men nysgjerrig må jeg innrømme at jeg ble, og hvor får man ellers svar på sådanne ting om ikke her?

Gammel 03-05-08, 23:08   #13
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hold opp, nå som alt var bare fryd og gammen i heimen.
Begge jentene våre har Geox, på andre året. Skulle være typisk hvis det ikke var bra heller

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 23:17   #14
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte Geox til minsten for første gang i år fordi en venninnepratet så godt om de til meg.
Årsaken til at hun kjøper og alltid har kjøpt disse til sin sønn (han er 14 år) er at han fikk hjernebetennelse da han var noe måneder gammel, var veldig syk, respirator etc.
Han har siden hatt problemer med muskulatur i bena, går fremdeles ukentlig til fysioterapaut.Hun ble anbefalt disse skoene for mange år siden, og de er virkelig gode for han.De beste han har hatt.Har selvsagt prøvd andre sko.

Geox har vært i handelen i mange år, men det er første året jeg har sett så mye reklame for de som nå i år.

Våre opplevelser hittil (minsten er snart 5 år) er at dette er gode sko.Gir god støtte og han er ikke klam på føttene.han er er varm gutt,

Gammel 03-05-08, 23:17   #15
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Datteren min elsker Geox og hun vil ikke ha noe annet. Mest fordi hun ikke blir klam på føttene.
Vel noen likker ditt og noen likker datt sånn har det alltid vært.
Om reklamen har Glade dansende jenter eller tøffe gutter, vel pytt skoene passer perfekt for min datter. Kjøper definitivt ikke skoene på grunn av reklamen.
Hilsen veldig godt fornøyde Geox brukere

Gammel 03-05-08, 23:18   #16
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Mine aller beste sko på flere år er et par semskete Geox-sko. De er sikkert 5-6 år gamle nå, og dessverre er membranen under den ene blitt ødelagt slik at det kommer vann inn i vått vær. Men de er som tøfler å gå med.

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 23:18   #17
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Lillebror er veldig fornøyd med sine nye geox. Sitter godt på foten, lette og myke.

*har ikke TV, ser ikke reklame*

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 23:21   #18
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noe for storebror dett kanskje. Han blir så usigelig klam på beina i alle slags sko. Skikkelig våt. Han må bruke tynne ullsokker omtrent hele året pga dette. :lage egen tråd:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 23:22   #19
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Var inne på geox.com for å se på utvalget utrolig masse lekkert til voksne også. Men dessverre så er det ingen butikker her som fører Geox til voksne. Men jeg skal definitivt ha meg minst et par. Kunne også tenkt med noen flere par til jenta.

Gammel 03-05-08, 23:23   #20
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi er iallefall fornøyd med Geox, hatt det flere sesonger.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:15.