|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Fotdeodorant? Triks for å unngå vond lukt i sko om sommern?Sikkert ikke riktig å legge det under jåleforumet, men er det noen som har noen produkter eller tips?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fotdeodorant? Triks for å unngå vond lukt i sko om sommern?Deosåler, funker bra. Ellers kan fotbad i avkjølt, sterk te, anbefales hvis du sliter med fotsvette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Fotdeodorant? Triks for å unngå vond lukt i sko om sommern?Hvor får man kjøpt det, i skobutikker?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Fotdeodorant? Triks for å unngå vond lukt i sko om sommern?Scholl fotdeodorant selges på apotek. Jeg syns den er bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Fotdeodorant? Triks for å unngå vond lukt i sko om sommern?
![]() |
#8 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Fotdeodorant? Triks for å unngå vond lukt i sko om sommern?Scholl har også en spray du kan spraye i skoene.
![]() |
#10 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Fotdeodorant? Triks for å unngå vond lukt i sko om sommern?Jeg anbefalte Yerka i en annen tråd og anbefaler det her også. I hovedsak mot svette og fuktproblemer. I den tråden skrev jeg at jeg var usikker på om den kunne brukes på føttene, men nå har jeg sjekket og det kan den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Fotdeodorant? Triks for å unngå vond lukt i sko om sommern?I sandaler eller sko man ikke har sokker i så pleier jeg å bruke fotpudder på føttene.
![]() |
#12 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Fotdeodorant? Triks for å unngå vond lukt i sko om sommern?Tror jeg har forsøkt det meste når det gjelder *hva man bør forsøke og som garantert fjerne tåfislukt*. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Fotdeodorant? Triks for å unngå vond lukt i sko om sommern?Det viktigste er at man i utgangspunktet har rene føtter. Vaskt føttene hver dag med såpe, Asan funker veldig bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Fotdeodorant? Triks for å unngå vond lukt i sko om sommern?Jeg vasker føttene med såpe hver morgen, smører dem inn med Gewohl og vasker skoene stadig. Skal prøve sprayer og slikt, takk for råd!
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fotdeodorant? Triks for å unngå vond lukt i sko om sommern?Et tips for å bli kvitt kjei lukt i skoene er å putte de i frysenen ett døgn.
![]() |
#16 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Fotdeodorant? Triks for å unngå vond lukt i sko om sommern?ellos har sånne baller man kan ha i skoene før og etter bruk.
![]() |
|
|