|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
geskjeftig
|
Rett over på juniordyne?Sitter og grubler på utstyr til min førstefødte som kommer i oktober, og nå er turen kommet til dyner.
I like big books and I cannot lie. Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11 Sist redigert av Luftslottet : 11-05-08 kl 19:32. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rett over på juniordyne?Vi gikk rett fra 80x100 i sprinkelseng til voksendyne. (Den mindre dynedimensjonen hadde vi bare i vogn.)
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Rett over på juniordyne?Vi hadde 65 x 80 i vogn, kurv og hengevugge, samtidig hadde han 80 x 100 i sprinkelsengen. Når han ble 1 år, byttet vi til juniordyne i sprinkelsenga.
|
|
|
#5 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Rett over på juniordyne?Rett på juniordyne. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rett over på juniordyne?Storebror her brukte 80*100-dyne så lenge han brukte sprinkelseng, dvs. til han var rundt 2,5 år.
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Rett over på juniordyne?Gå rett på juniordyne. Lillebror her brukte den nest minste dynestørrelsen i hengevuggen, og fikk juniordyne når han flyttet over i sprinkelseng. Stor dyne fikk han da han flyttet over i stor seng da han var godt og vel året. (Vi flyttet på studenthybel, og gadd ikke styre med å ta med senger når det var seng der) |
|
|
|
#8 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rett over på juniordyne?Jeg hadde 60 X 80 dyne i vogna, 80 X 100 i vogga og juniordyne i sprinkelsenga!
|
|
|
|
#9 |
|
...
Sv: Rett over på juniordyne?Vi har hatt to av den minste dynen, 65x80. En til soveplass og en til vogn. Byttet direkte til juniordynen i sprinkelsengen når de var rundt 8 mnd. Syntes det var mest praktisk å gjøre det slik. Slapp å ha sengesett til nok en størrelse.
|
|
|
#11 |
|
En som trener
|
Sv: Rett over på juniordyne?Vi har brukt lite dyner, jeg foretrekker sovepose til de aller minste. Da holder de seg passe varme (dyner sparkes gjerne av), og det er ingen risiko for å få dyna over hodet. Noen ganger har jeg et helseteppe over, men stort sett holder det at jeg varierer med tykkelsen på posen og om babyen har på pysj eller body under. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Rett over på juniordyne?Hadde to 60x80 dyner, en til vogna og en til vuggen/sprinkelsengen. Så hadde jeg 80x100 dyne en stund, deretter juniordyne som vi enda bruker til poden på snart 3. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rett over på juniordyne?Snuppa har to dyner i 65 x 80 cm. Den ene har vi fast i senga, og den andre brukes i vogna / vogga / sofaen osv.
|
|
|
#14 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Rett over på juniordyne?
Samme har vi gjort.
|
![]() |
| Emneord |