|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
By the Sea
|
![]() Noen som har bestilt fra "Everyday minerals"?Kan desverre ikke bruke id lenger, fordi huden min ser så tørr, pudret og markert ut - har tydeligvis fått tørr hud i løpet av det siste året.
![]() |
#2 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() Sv: Noen som har bestilt fra "Everyday minerals"?Jeg bestilte to ordrer derfra i går og det gikk helt fint. Har du prøvd å legge inn en helt ny bestilling? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
By the Sea
|
![]() Sv: Noen som har bestilt fra "Everyday minerals"?Prøvde på nytt, og fikk fortsatt bare det ene valget ang. frakt.
![]() |
#4 |
By the Sea
|
![]() Sv: Noen som har bestilt fra "Everyday minerals"?Men en annen ting; er du fornøyd med pudderet? Hvordan er det sammenlignet med andre mineralpudder?
![]() |
#5 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Noen som har bestilt fra "Everyday minerals"?Ja jeg kunne velge ordinær frakt, hadde valget mellom det og den dyre frakten. Gikk inn på siden nå og jeg får også bare opp det dyreste alternativet |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Noen som har bestilt fra "Everyday minerals"?Jeg stavet meg gjennom en mail til EM nå, for å høre hvor det billigste portoalternativet er blitt av, så jeg håper de svarer |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
By the Sea
|
![]() Sv: Noen som har bestilt fra "Everyday minerals"?
![]() |
#8 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har bestilt fra "Everyday minerals"?... hvordan klarer dere å velge riktig farge?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Noen som har bestilt fra "Everyday minerals"?Jeg gikk inn på "get this look" linken på venstre siden og kikket litt der. Også gikk jeg også ut i fra at jeg passer medium beige i ID og golden medium i Glo, og forsøkte å finne noe ala det. Har bestilt flere prøver, så man må bare prøve seg frem før man bestiller større foundation. Når man fører pekeren på "musa" over de forskjellige fargealternativene så kommer det også opp hvem det kan passe til, men det er litt vanskelig å holde oversikten da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
By the Sea
|
Man kan bestille prøver gratis. Betaler kun 30,- for porto - vanligvis,da...
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har bestilt fra "Everyday minerals"?Jeg pleier å bestille I.D- sminke fra Limebeauty, og har før betalt 10 kr i frakt. Nå får jeg bare opp alternativer til over 100 kr i frakt. Så det er ikke bare hos "Everyday minerals" den billige frakten har forsvunnet.
![]() |
![]() |
#12 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Noen som har bestilt fra "Everyday minerals"?De har problemer med "international shipping system", men man kan maile ordren direkte, få mail tilbake med eksakt beløp inkludert porto og deretter ordne betalingen via paypal. Jeg har bestilt paypal men har ikke sjekket om den er fikset ennå, så det er mulig jeg bare venter med bestillingen til de har fått ordnet opp i problemet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
By the Sea
|
Ah. Så fint at du sjekket dette. Takk!
![]() |
|
|