|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Vis meg en fin, behagelig, stor hjørnesofa!Vi vil ha en ny sofa. Når vi flyttet sammen for syv år siden lette vi lenge etter den perfekte sofaen, og endte til slutt opp med en grei, ikke-helt-perfekt fra Slettevold. Vi trodde den lengste ville bli for massiv, og kjøpte derfor den som var litt for kort for både sambo og meg til å lounge komfortabelt på. Så nå lurer vi på å investere i en hjørnesofa, evt. sofa med sjeselong.
Sist redigert av Tallulah : 12-05-08 kl 22:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Vis meg en fin, behagelig, stor hjørnesofa!Ingen? For å gi et bilde av hva jeg liker, men ikke har råd til.
Sist redigert av Tallulah : 12-05-08 kl 22:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg en fin, behagelig, stor hjørnesofa!*følgermed*
![]() |
#4 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Vis meg en fin, behagelig, stor hjørnesofa!Jeg synes BoConcept har mange flotte sofaer. Masse fleksible løsninger, du kan få akkurat den sofaen du vil. God design til en ok pris (jeg synes BoConcept møbler er av bedre kvalitet en f.eks Bolia) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Vis meg en fin, behagelig, stor hjørnesofa!Har du sett bilde av den vi har?
![]() |
#6 |
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Vis meg en fin, behagelig, stor hjørnesofa!Denne drømmer jeg fortsatt om.
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Vis meg en fin, behagelig, stor hjørnesofa!Vi er også på sofa-jakt for tiden. Men vi har så spesifike mål at vi skal gå for en modulsofa. Finner egentlig ikke den helt store komforten i dem, men vi vil gjerne ha så mange sitteplasser som mulig på den plassen vi har til rådighet.
![]() |
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Vis meg en fin, behagelig, stor hjørnesofa!Åh, Tosse!
Jeg blir sint bare noen nevner Skeidar. Vi har nemlig to boconcept-stoler (Schelly) som de bruke 5 F%#&ings MÅNEDER på å levere! De skulle komme etter 3-5 uker, de løy til meg på telefonen, de unngikk meg, de løy litt til, og til slutt fikk vi stolene, med rabatt jeg hadde forlangt, de hadde ikke tilbudt. Så det skal veldig mye til at jeg noensinne handler hos den drittkjeden ever igjen. :koker:
Bilde?
![]() |
#10 |
Skriv og skriv og skriv
![]() Sv: Vis meg en fin, behagelig, stor hjørnesofa!
![]() |
#11 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Vis meg en fin, behagelig, stor hjørnesofa!Glitter, her:
![]() |
#12 |
Skriv og skriv og skriv
![]() Sv: Vis meg en fin, behagelig, stor hjørnesofa!Huffda. Vi handlet spisebord og stoler fra dem. Riktignok tok det laaang tid, men det var vi også forespeilet. En gang i verden ble jeg så forbannet på servicen (den manglende) på H&M at jeg aldri skulle dit igjen. Det holdt ikke så lenge...
![]() |
#13 |
anglofil
![]() Sv: Vis meg en fin, behagelig, stor hjørnesofa!Ja jeg har opplevd akkurat det samme, det er BoConcept i Danmark, legg på x3 på det de sier på leveringstid på Skeidar så har du noenlunde leveringsdatoer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Vis meg en fin, behagelig, stor hjørnesofa!Det er det samme for meg om det er BoConcept som somler, men fakta er at Skeidar LØY meg opp i ansiktet (åkei, på telefon) flere ganger. "Ja, nå ser jeg at de har dratt fra Danmark. Ja, de står på lageret vårt og blir kjørt ut i morgen. Nei, glidelåsene er forsinket fra fabrikken. Nå er de på vei fra Danmark. Nei, de har vi ikke sett noe til." Også videre, også videre. Ringte ikke tilbake, svarte ikke på mail, svarte ikke på brev. Grrr.
![]() |
#16 |
anglofil
Mulig du kan det men det er BoConcept som suger mtp levering så tror ikke det hjelper |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Glamorøs
|
![]() |
#18 |
anglofil
![]() Sv: Vis meg en fin, behagelig, stor hjørnesofa!Kanskje Skeidar oppe ved Volvat er hakket bedre å forholde seg til? På Alnabru er de ille, virkelig ille som du sier .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Vis meg en fin, behagelig, stor hjørnesofa!Vi er veldig fornøyde med vår IKEA sofa vi
![]() |
#20 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Vis meg en fin, behagelig, stor hjørnesofa!Aner ikke om du liker noe av det de har her, men butikken og folkene som jobber der er helt suverene. Og så har de fine priser - og ting ikke alle har. Vel verdt et besøk synes jeg.
![]() |
![]() |
|
|