|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Fedre flykter på tjenestereise!Kopiert fra linken under;
![]() |
#2 |
Djevelsk
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fedre flykter på tjenestereise!He-he leste artikkelen i dag tidlig, og kjente meg igjen
![]() |
#3 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fedre flykter på tjenestereise!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
er her
|
![]() Sv: Fedre flykter på tjenestereise!Min mann har en jobb med mye reising,
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Fedre flykter på tjenestereise!Min mann er borte mandag til torsdag en gang i måneden, ca. No big deal, men han har enn så lenge ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fedre flykter på tjenestereise!Men jeg må jo legge til at det beste hadde vært å få være alene på hotellrom sammen med mannen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Fedre flykter på tjenestereise!Det er jo sikkert litt avhengig av hva man er vandt til, men jeg tror ikke jeg kunne hatt en sånn jobb når ungene er små. Storesøster er så stor at der går det greit, men er jeg klarer ikke å være vekke fra lillesøster i to dager en gang uten å få dårlig samvittighet og så savner jeg de sånn.
![]() |
#8 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Fedre flykter på tjenestereise!Føler litt på nettopp dette nå...
![]() |
#10 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fedre flykter på tjenestereise!Jeg synes endelig det er hyggelig at dele sengen med mann og en kælen 3-åring.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fedre flykter på tjenestereise!Merker at jeg savner jobben og reisingen da jeg leser denne tråden....
![]() |
#12 |
villende
|
![]() Sv: Fedre flykter på tjenestereise!Jaja, jeg skjønner at mannen og jeg er ”gubben og kjerringa” mot strømmen… Vi prøver å vri oss unna alt som heter reising i jobbsammenheng, vi. Jeg føler meg innimellom som et skikkelig ”nei”-mennske. Men nå har vi ingen furten fjortis hjemme, kun en elskelig ettåring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bare sær
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fedre flykter på tjenestereise!Jeg har ofte tenkt at det ikke var tilfeldig at jeg ble gravid med den yngste nettopp under tjenestereise.
![]() |
#14 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Fedre flykter på tjenestereise!Både jeg og mannen prøver så hardt vi kan å minimere reising, særlig med overnatting. Men innimellom må man jo.
![]() |
|
|