Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Noe kult til terrassen?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-08, 22:27   #1
tvillingmamma83
høyt og lavt
 
tvillingmamma83 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 228
tvillingmamma83 er litt kul
Standard

Noe kult til terrassen?

vi har da malt huset og skal beise varenda gulvet, har kjøpt en hengestol, noen brune potter med margeritter på stamme og maritimt til å ha på veggen.

det jeg lurer på er om noen har noen forslag til noe litt utenom det vanlige til terrassen.
jeg er veldig "dillete" men allikevel velig ryddig og nøye, men detter har jeg tenkt en stund på men finner liksom ikke på noe.

noen kule potter, annerledes sofa eller noe lys eller no

noen som vil hjelpe meg med å sparke i gang kreativiteten

__________________
stolt mamma til gutta boys
tvillingmamma83 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 07:42   #2
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noe kult til terrassen?

Vi skal ha jordbærplanter hengende på den ene veggen, har kjøpt 3 kasser som er dekket med grener (fant ikke bilde, vanskelig å forklare, men fås kjøpt på plantasjen), og der skal det vokse mange flotte jordbær

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 07:45   #3
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe kult til terrassen?

Har dere tenkt ordentlig gjennom den beisingen? Beisede terrassegulv blir veldig fort stygge.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 07:53   #4
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noe kult til terrassen?

Ikke hvis man bruker terassebeis og er veldig nøye med rengjøring av terassen før man beiser.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 08:18   #5
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noe kult til terrassen?

Jeg har noen måker hengende på veggen, slik som "alle" har. Også har jeg et hvitt garn som jeg har dandert opp over henger det tok nettposer med skjell inni. Det syns jeg er koselig da. Jeg har forøvrig rødt hus.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 18:43   #6
tvillingmamma83
høyt og lavt
 
tvillingmamma83 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 228
tvillingmamma83 er litt kul
Standard

Sv: Noe kult til terrassen?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Har dere tenkt ordentlig gjennom den beisingen? Beisede terrassegulv blir veldig fort stygge.

ja det har vi, å det er slik at vi har tak over halve verandaen så det er mørkere i den ene siden, så for å få det fint å jevnt gjør vi det.
svigers har også gjort det og det holdt bedre enn med lakk

__________________
stolt mamma til gutta boys
tvillingmamma83 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 18:46   #7
tvillingmamma83
høyt og lavt
 
tvillingmamma83 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 228
tvillingmamma83 er litt kul
Standard

Sv: Noe kult til terrassen?

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Jeg har noen måker hengende på veggen, slik som "alle" har. Også har jeg et hvitt garn som jeg har dandert opp over henger det tok nettposer med skjell inni. Det syns jeg er koselig da. Jeg har forøvrig rødt hus.

jeg har hatt rødt hus inntil for en og en halv uke siden, nå er det antikk hvitt og grått, kjøpte et brunt garn så da skal jeg prøve dette.
Får gå å kjøpe noen skjell i morgen, det hørtes veldig stilig ut

__________________
stolt mamma til gutta boys
tvillingmamma83 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 18:56   #8
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noe kult til terrassen?

Min drøm: Fatboy til verandaen.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 21:49   #9
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noe kult til terrassen?

Jeg har sett en stilig, svær sofa i flettet materiale, men finner ikke linken. (Mener det var en link inne på facebook.) Skal se om den dukker opp igjen.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 22:12   #10
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.708
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noe kult til terrassen?

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Min drøm: Fatboy til verandaen.

Den var knalltøff!

Jeg ønsker meg fatboyer til både inne og ute + Fatboy hengekøye.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 22:23   #11
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe kult til terrassen?

Hva med lykter?

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 22:54   #12
tvillingmamma83
høyt og lavt
 
tvillingmamma83 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 228
tvillingmamma83 er litt kul
Standard

Sv: Noe kult til terrassen?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Hva med lykter?

det var stilig, er det bare vanlige lykter hengt på knagger?

__________________
stolt mamma til gutta boys
tvillingmamma83 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 23:37   #13
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe kult til terrassen?

Opprinnelig lagt inn av tvillingmamma83, her.

det var stilig, er det bare vanlige lykter hengt på knagger?

Tror det.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 16:36   #14
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe kult til terrassen?

Opprinnelig lagt inn av brocante, her.

Hei - har akkurat lagt ut en innlegg på min blogg hvor jeg viser noen av mine sitte steder rundt om - alle møblert med loppefunn etc. Ta gjerne en titt på min blogg: www.brocante-antique.blogspot.no
Hyggelig med besøk!

Jeg vil gjerne se, men får ikke opp noen blog?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 17:01   #15
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noe kult til terrassen?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg vil gjerne se, men får ikke opp noen blog?

Bytt ut .no i adressen med .com, så får du den opp.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no