|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sviiisj!!
|
![]() Bursdagsfeiring 18. maiKaninungen har bursdag på søndag! Vi gleder oss stort, og skal ha familieselskap. Har tenkt å servere mat (lasagne, en pai, og salat) og to stk kaker (marsipankake og Toro sjokoladekake). Men så er det jo selvfølgelig 17.mai dagen før. Og i tillegg skal hun ha med fruktsalat i barnehagen 19. mai. Klarer jeg dette? Jeg som er litt handicappet på husmorfronten...
![]() |
#2 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bursdagsfeiring 18. maiLasagne kan du godt bygge sammen en dag, oppbevare i kjøleskap og steke neste dag.
![]() |
#3 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Bursdagsfeiring 18. maiBåde lasagne og pai går jo ann å fryse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bursdagsfeiring 18. maiEller fryse paibunnen, fyllet er jo raskt å lage.
![]() |
#5 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Bursdagsfeiring 18. maiJeg ville gjort klar lasagnen kvelden før, og bakt brownies og gjort klar det meste til marsipankaken. Evt. lagd paiskallet eller bare deigen. Så ville jeg lagd paien og salaten den dagen selskapet skal være, pyntet kaken og stekt lasagnen. Fruktsalaten må du vel nesten lage om morgenen den dagen den skal spises. Lykke til! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|