|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du skulle kjøpt deg nye klær uavhengig av kroppsform..Åh, da skulle jeg kjøpt meg en liten, søt kjole med belte i livet. Jeg ser nemlig ikke klok ut med belte i livet, men synes det er veldig fint på de som kler det.
![]() |
#4 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvis du skulle kjøpt deg nye klær uavhengig av kroppsform..Forelska meg i denne kjolen i dag.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Sv: Hvis du skulle kjøpt deg nye klær uavhengig av kroppsform..Akkurat. Noe sånt, ja.
![]() |
#6 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hvis du skulle kjøpt deg nye klær uavhengig av kroppsform..Masse sexy undertøy, daisy duke-shorts, søte topper og skjørt.
![]() |
![]() |
#7 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hvis du skulle kjøpt deg nye klær uavhengig av kroppsform..Trange topper. Og søte kjoler der jeg slipper å tenke på mage.
![]() |
#8 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvis du skulle kjøpt deg nye klær uavhengig av kroppsform..Halterneck-kjole.
![]() |
#10 |
Leser
|
![]() Sv: Hvis du skulle kjøpt deg nye klær uavhengig av kroppsform..
Signerer. Det verste er at jeg kler halterneck, men jeg får hodepine de lux av det.
![]() |
#12 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Hvis du skulle kjøpt deg nye klær uavhengig av kroppsform..Stroppeløse kjoler. En lekker bikini eller to til sommeren. (Her blir det kun badedrakt, og jeg håper jeg finner en som holder inn magen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hvis du skulle kjøpt deg nye klær uavhengig av kroppsform..Kort korte søte shorts med flagrende topper til! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du skulle kjøpt deg nye klær uavhengig av kroppsform..Jeg liker heldigvis best sånne klær som passer på meg. Men hvis jeg kunne bruke trekantbikini, ville jeg vært veldig glad. Og kjoler/topper med vaffelsøm. :generøs byste:
![]() |
#15 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du skulle kjøpt deg nye klær uavhengig av kroppsform..Bikini, noen figurnære topper, lekre jeans, sommerkjole, stroppløs kjole m.m
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvis du skulle kjøpt deg nye klær uavhengig av kroppsform..Jeg elsker smale bukser, så skulle hatt smal dongeribukse, høy i livet med kort, tøff jakke til. |
![]() |
![]() |
#18 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvis du skulle kjøpt deg nye klær uavhengig av kroppsform..Da skulle jeg hatt stroppeløse kjoler og topper, gjerne i flortynt stoff. Hadde vært deilig å ikke tenke på pupper og støtte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Hvis du skulle kjøpt deg nye klær uavhengig av kroppsform..Trangt og utringet!
![]() |
![]() |
#20 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvis du skulle kjøpt deg nye klær uavhengig av kroppsform..
Tuller du. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|