Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva betyr dette? USPS terminiologi

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-08, 10:59   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Hva betyr dette? USPS terminiologi

Jeg har kjøpt et plagg på amerikanske ebay som har blitt sendt til meg med USPS. Når jeg skriver inn trackingnummeret står det:

"We attempted to deliver your item in NORWAY at 9:02 AM on May 8, 2008. "

Betyr det at de har prøvd å levere på døren min og jeg ikke var hjemme? Pleier USPS å levere på døren? Jeg gamblet på at de brukte posten i Norge, jeg er nemlig bortreist en stund fremover. Eller er pakken stuck i tollen?

daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 11:05   #2
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva betyr dette? USPS terminiologi

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Betyr det at de har prøvd å levere på døren min og jeg ikke var hjemme? Pleier USPS å levere på døren?

Ja, det ville jeg tolket det som ja.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 11:05   #3
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

betyr at den er ankommet postkontoret som oftes.

Vet du at du kan søke opp samme nr på posten.no og få mye bedre beskrivelse?

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 11:06   #4
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Ja, det ville jeg tolket det som ja.

Samme her

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 11:06   #5
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Jeg har kjøpt et plagg på amerikanske ebay som har blitt sendt til meg med USPS. Når jeg skriver inn trackingnummeret står det:

"We attempted to deliver your item in NORWAY at 9:02 AM on May 8, 2008. "

Betyr det at de har prøvd å levere på døren min og jeg ikke var hjemme? Pleier USPS å levere på døren? Jeg gamblet på at de brukte posten i Norge, jeg er nemlig bortreist en stund fremover. Eller er pakken stuck i tollen?

Det kommer an på hvordan pakken er sendt. Hvis den er sendt som vanlig post levers den av Posten Norge som annen post. Hvis den er sendt som EMS, som USPS kaller «Global Express», så leverer FedEx pakken på døren i Norge, men hvis ingen er hjemme blir den levert til Posten Norge for vanlig postutlevering i stedet. Det hender også at informasjonen på sporingen ikke er riktig.

Ben "going postal" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 12:06   #6
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har fått pakkene på døren. Hvis ikke jeg har vært hjemme så har de lagt igjen en lapp hvor det står at de har forsøkt og da har jeg ringt opp igjen og fått de til å komme senere.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.