Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Ariston tørk AS70CSK

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-08, 12:27   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Ariston tørk AS70CSK

Noen som har denne?
Kjenner jeg er litt skeptisk til Ariston, muligens uten grunn...



Produkttype Kondens Timer Elektronisk styrt Energiklasse C Energiforbruk i kWh/tørk 5.11 Kapasitet i kg 7,00 Om kondens, vannbeholder oppe eller nede Topp Om kondens, mulighet for å koble inn avløpsslange Om kondens, følger avløpsslange med Mekanisk programvelger Betjeningspanel Indikator for full kondensbeholder Filterindikator Reverserende trommel Nedkjølingsfunksjon Antikrøll

  Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 13:02   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ariston tørk AS70CSK

Vi har en Ariston vaskemaskin, og den er snart 8 år gammel og går så det suser.
Så du trenger ikke bekymre deg for merket, sånn sett.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 14:46   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ariston tørk AS70CSK

Greit å vite! Det er vel det merket som selges mest i Europa generelt sett, så da kan det vel ikke være så dårlig.
Vi som var uheldige sikkert. Fikk en skikkelig mandagsvaskemaskin, toppmatet sådan. Den var mer på reparasjon enn hjemme hos oss. Når den trengte rep. for 3. gang på under en mnd var det slutt.

  Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 16:21   #4
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ariston tørk AS70CSK

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Greit å vite! Det er vel det merket som selges mest i Europa generelt sett, så da kan det vel ikke være så dårlig.
Vi som var uheldige sikkert. Fikk en skikkelig mandagsvaskemaskin, toppmatet sådan. Den var mer på reparasjon enn hjemme hos oss. Når den trengte rep. for 3. gang på under en mnd var det slutt.

Har samme erfaring som deg med Ariston, og reperatøren sa at det også var de maskinene som var mest til reperasjon.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 16:23   #5
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ariston tørk AS70CSK

turi; det kan jo ha sammenheng med at de faktisk selger flere.

(Min skepsis kommer av svaret fra en tekniker når vi forhandlet om pc-er; det var et merke som var såååå ofte på reperasjon. Ikke så rart, når man solgte 1000 av det merket, for hver man solgte av det andre. )

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 20:34   #6
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ariston tørk AS70CSK

[quote=Lille Ru;1001108]turi; det kan jo ha sammenheng med at de faktisk selger flere.

[quote]

Jeg føler vel egentlig at jeg tror reperatøren har oversikt over forholdet salg og reperasjon mellom de forskjellige merkene. Kom det fra meg..

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 21:55   #7
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ariston tørk AS70CSK

Jeg er litt skeptisk til Ariston kjenner jeg. Jeg kjenner noen hvitvarereperatører, så jeg kan sjekke.
Mekanisk programvelger er litt dumt, flere deler som kan gå i stykker.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no