|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
superbruker
|
![]() Dårlig vær - droppe 17. maiMellomstepropell mente at 17 mai bare var å droppe hvis det skulle være så dårlig vær. Da ville hun heller være hjemme enn å gå i tog. Flere som lar seg friste av tanken?
![]() |
#2 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dårlig vær-droppe 17 maiHørte at det var spådd snø her i natt, og da er det ikke mye fristende å reise på skolen i morgen, Men vi må vel, tror ungene vil uansett vær. Her går alle i samme tog med de på skolen, så jeg må nok gå i tog jeg også. Ungene har underholdning etter toget, og så er det bevertning inne på skolen. så vi får vel prøve å få det med oss. men fristende i dårlig vær er det ikke.
![]() |
#3 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Dårlig vær-droppe 17 maiGjett om det frister. Det er meldt kun en 5 grader her og overskyet. Muligens regn. Huttetu. Æsj altså.
![]() |
#5 |
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dårlig vær-droppe 17 maiHørtes herlig ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Dårlig vær-droppe 17 maiHar en her som vil droppe 17 mai i dårlig vær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Står på egne ben
![]() Sv: Dårlig vær-droppe 17 maiDet høres fristende ut og droppe alt og bare kose oss hjemme om det blir skikkelig drittvær, men det gjør vi ikke. Blir det skikkelig drittvær med masse regn så dropper vi å reise til byen og se på skoletoget, men så får vi heller dra på det lokale arrangementet og togen hvor barnehagen skal gå i fra halv to og utover. Da blir vi i alle fall bare våte i en runde, og har heller ikke så langt hjem. Gummistøvler og bunad blir sikkert lekker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bare sær
![]() Sv: Dårlig vær-droppe 17 maiVi møter nok opp, men jeg har bestemt meg for å droppe bunaden min. Så slipper jeg å stryke linskjorte og forkle ikveld.
![]() |
#10 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Dårlig vær-droppe 17 maiVi er pent nødt til å møte opp. Vi har gutt i 2.klasse og er ansvarlige for skolens 17.mai opplegg etter toget
![]() |
#14 |
Bare sær
![]() Sv: Dårlig vær-droppe 17 mai
Og derfor dropper jeg bunaden.
![]() |
#15 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Dårlig vær-droppe 17 maiJeg skulle veldig gjerne vært bare hjemme på 17-mai (dårlig vær eller ei), for jeg synes det er bare pes. Men 8-åringen elsker 17-mai enten det er sol, regn eller snø. Hun bryr seg ikke noe om hva slags vær det er. Hvis det er kaldt og guffent ute trekker hun bare på skuldrene og sier at det er jo bare å kle på seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Dårlig vær-droppe 17 mai
Bunaden min er av ull og dermed helt perfekt for det 17. mai været vi ser ut til å få i hovedstaden. I tillegg var jeg så heldig at jeg fant regncapet på det første stedet jeg lette. Og PT-vogna har plass til begge barna og et stort deilig regntrekk. Mannen har paraply og dress i ull. Vi er klare |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Dårlig vær - droppe 17. maiDet frister megå droppe ut, men jeg stiller opp likevel pga ungenes forventnger til dagen. :GodMorTM:
![]() |
#18 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dårlig vær - droppe 17. maiHvis det øspøsregner og er iskaldt så gidder vi ikke dra med oss snuppa på 3 måneder ned til sentrum, da har hun det bedre hjemme.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Dårlig vær - droppe 17. maiHer er det meldt dårlig vær og vi kommer mest sannsynlig til å droppe utefeiring og tog og heller kose oss hjemme. Har syk mann og forkjølet baby pluss at S er såpass liten at han ikke vil føle noe savn etter tradisjonell feiring.
![]() |
#20 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Dårlig vær - droppe 17. maiJeg kommer til å se det veldig an i morgen... Toget kræsjer med alt som heter matetider til Lillemann. I tillegg er han skikkelig dårlig for tiden - så om det høljer ned, så spørs det om vi enten dropper hele barnetoget, eller om vi deler oss. Gubben har vakt i helga, så han kan være hjemme og passe Lillemann, mens jeg ifører Storebror regnantrekk og går i tog med ham.
![]() |
|
|