Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hårfarge? Valg av farge..

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-06, 14:27   #1
Mirr
Nybegynner
 
Mirr sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 26
Mirr har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hårfarge? Valg av farge..

Jeg farger håret mitt selv, og har til nå brukt farger tett opp til min naturlige farge. Men jeg har så veldig lyst til å prøve en farge som er ganske mørk, og kald. Men flere har sagt at dette blir for "hardt", hvis dere skjønner hva jeg mener. Så jeg er litt i tvil, samtidig som jeg ikke kommer vekk fra at jeg har lyst til å prøve. Valgets kvaler

Synes dere det blir for hardt/ unaturlig med en mørk, nesten svart farge? Uten varme undertoner?

Mirr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 17:05   #2
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårfarge? Valg av farge..

Du kan jo prøve en glansvask. Det går jo ut igjen.
Om det blir for hardt eller ikke kommer jo litt an på hvilken hudtone du har. Mange blir veldig bleke av det, men dersom du bruker sminke, så gjør jo ikke det så mye. Og kontraster kan jo være ganske så stilig det.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 21:43   #3
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hårfarge? Valg av farge..

Enig med Desembermamma. Dessuten kan hårlengden spille inn: med kort hår vil det ikke virke like hardt som om du har langt hår som rammer inn hele ansiktet, da kan det lett blir litt "Goth". Uansett vil en mørk hårfarge som er litt hard til deg kreve at du sminker deg mer.

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no