|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør man i Oslo idag?Drar på Ekeberg, ser på dyra og lar barna ri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Teller ned
![]() Sv: Hva gjør man i Oslo idag?Ekeberg er alltid populært her, og så er det flott med lekeplassene etter at man er ferdig med dyra. Eneste som er noe herk, er at det omtrent alltid blåser der og i dag er det nok ekstra ille. :bor 10 min unna: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva gjør man i Oslo idag?Jeg lurer på om reptilmuseet er åpent, jeg? Det kunne vært et alternativ for oss. Også går vi på Historisk museum etterpå og titter på mumiene. Lurte på om vi skulle stikke i Sofienbergparken, men det er jo så helt forferdelig kaldt.
![]() |
#8 |
I mål
|
![]() Sv: Hva gjør man i Oslo idag?
Motormuseum? DET virker interessant. Ja ikke for meg
Reptilmuseet hadde vært fint for oss også, men barnehagen skal dit tirsdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hva gjør man i Oslo idag?Må man ut på noe? Bake havre og rosinkjeks sammen med den håpefulle og invitere noen små og store venner over på ettermiddagskaffe høres ut som en god ide om det er kaldt ute!
![]() |
#11 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hva gjør man i Oslo idag?Vi skal på kino i dag.
![]() |
#12 |
I mål
|
Ja, men det er så vanskelig å be folk når halve huset er dekket av plast og man kun har tørrdo på kontoret. Og så blir man litt lei av det selv også, så man trenger en luftetur |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Teller ned
![]() Sv: Hva gjør man i Oslo idag?Hva med en tur i et eller annet bad? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
Det tror jeg ikke, desverre. Det er også et ganske ubehagelig rom å være i når det er mye mennesker, og spesielt barn, fordi lyden slår mellom veggene.
![]() |
#19 |
I mål
|
![]() Sv: Hva gjør man i Oslo idag?Takk for tips alle sammen. Skal huske flere av dem til en annen søndag. Vi endte med bane og buss til gamle trakter; Kaffebrenneriet på Torshov, lekeplasser langs elva og middag på Mat og Mer. Møtte flere kjente og koste oss veldig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|