How to look good naked
Jeg trodde jeg hadde en god ide (klær etter kroppsfasong), men det viser seg at noen allerede har gjort dette. Jeg oppdaget nettopp denne lenken som Nuta la inn i Maxines tråd "Hva kler jeg egentlig".
Nå har jeg vært der inne, og tatt testen, først tok jeg den med de svarene jeg trodde var riktige, men var ikke helt fornøyd med resultatet, og ikke helt enig med klestipsene. Men, så fikk jeg mannen til å hjelpe meg med svarene, og da fikk jeg et litt annet resultat, og VIRKELIG kule klær, som er midt i blinken, og fasonger som jeg også har konkludert med at jeg kler veldig godt. Og ikke nok med det, det var jo en nettbutikk som solgte akkurat disse klærne. 
Men, jeg har litt dårlig erfaring med å shoppe på nettet, for jeg ønsker å prøve klærne først ... Så da lurer jeg på: Finnes det som butikk?
Hvilken fasong får du? Jeg fikk:

(Høyreklikk på bildet du fikk opp, velg kopier bildeadresse, trykk på dette ikonet: , lim inn adressen og trykk enter.)
Sitat:
Well my gorgeous gal, the Classic Cone is the most unusual body shape of my ladies. Sharing the same silhouette as a supermodel! With a slender torso and luscious limbs to die for, you have so much to work with and so many flattering styles to try.
How to look godd naked.
|