Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

How to look good naked

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-08, 14:50   #1
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Tommel opp

How to look good naked

Jeg trodde jeg hadde en god ide (klær etter kroppsfasong), men det viser seg at noen allerede har gjort dette. Jeg oppdaget nettopp denne lenken som Nuta la inn i Maxines tråd "Hva kler jeg egentlig".

Nå har jeg vært der inne, og tatt testen, først tok jeg den med de svarene jeg trodde var riktige, men var ikke helt fornøyd med resultatet, og ikke helt enig med klestipsene. Men, så fikk jeg mannen til å hjelpe meg med svarene, og da fikk jeg et litt annet resultat, og VIRKELIG kule klær, som er midt i blinken, og fasonger som jeg også har konkludert med at jeg kler veldig godt. Og ikke nok med det, det var jo en nettbutikk som solgte akkurat disse klærne.

Men, jeg har litt dårlig erfaring med å shoppe på nettet, for jeg ønsker å prøve klærne først ... Så da lurer jeg på: Finnes det som butikk?

Hvilken fasong får du? Jeg fikk:



(Høyreklikk på bildet du fikk opp, velg kopier bildeadresse, trykk på dette ikonet:, lim inn adressen og trykk enter.)

Sitat:

Well my gorgeous gal, the Classic Cone is the most unusual body shape of my ladies. Sharing the same silhouette as a supermodel! With a slender torso and luscious limbs to die for, you have so much to work with and so many flattering styles to try.

How to look godd naked.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 15:00   #2
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: How to look good naked

Jeg svarte på denne i en annen tråd - og er som ventet en klassisk pære.


Opprinnelig lagt inn av gok

So you’re a Perfect Pear! The most popular and natural body shape amongst women in the UK, and girl do you have it all going on! From your curvaceous, beautiful hips and thighs, to your perfectly proportioned shoulders and waist, you’re the envy of every girl and the dream of every man.

Ja, særlig! Men klestipsene var ikke dumme (les: de var i tråd med det jeg visste fra før og lever etter ).

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 15:04   #3
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: How to look good naked

Jeg ble, ikke overraskende, et eple Mange fine tips til plagg som kler et eple, så takk for fin link.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 15:04   #4
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: How to look good naked


Sitat:

You are a Racy Ruler!
Well, sweetie, you’re the envy of every girl with your straight-up figure and sexy slim-line silhouette. Most styles look stunning on that fabulous body of yours so don’t ever be shy: show us what you’ve got and have a little fun.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 15:07   #5
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: How to look good naked



Dette stemmer ganske så bra på meg.

Sitat:

Sweetie, that bosom is magnificent! There is nothing more alluring than beautiful breasts, and so many women all over the world are desperate to achieve this look. Chest size has increased a lot over the past few decades, with many more women in the UK now having a cup-size of at least a D.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 15:10   #6
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: How to look good naked

Alluring Apple...

  Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 15:13   #7
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: How to look good naked

Så morsomt, alle er ulike så langt!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 15:14   #8
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: How to look good naked

You are a Bewitching Butterfly ble jeg.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 15:16   #9
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: How to look good naked

Jeg tok average på det meste, og ble en Racy Ruler, men det må være en litt større utgave enn AprilRyan. Den var jo ikke veldig spesifikk denne testen.
Jeg har tidligere blitt figuranalysert som timeglass.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 15:17   #10
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: How to look good naked

You are an Hourglass Honey!



Well done sweet cheeks, you’ve hit the jackpot! The hourglass figure is the most coveted body shape and with your ample bosom, tiny wasp-like waist and beautiful curvaceous hips you’re a dream come true.

Although you have a figure to make men melt and girls cry with envy, I know that it can be troublesome finding clothes to fit you perfectly. Here you will find key wardrobe pieces to complement and enhance your delightful shape, along with advice on what to treasure and what to burn. So read on my Hourglass Honey and discover your own fabulous style.

Use the menu above to discover which celebrities you share your body type with, read personalised recommendations on the clothes and accessories to make the most of your figure, and expert advice on skin and hair care.

The buttons below allow you to print a handy copy of the consultation, email a copy of your consultation to yourself to keep, send to a friend or start a new consultation from scratch.

Now you know your body shape, check out the outfits we recommend just for you on our sister site, www.howtolookgoodnaked.com!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 15:17   #11
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: How to look good naked

DOG er denne fasongen nå litt gjemt under alt for mange kg ...

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 16:30   #12
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: How to look good naked

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg trodde jeg hadde en god ide (klær etter kroppsfasong), men det viser seg at noen allerede har gjort dette. Jeg oppdaget nettopp denne lenken som Nuta la inn i Maxines tråd "Hva kler jeg egentlig".

Nå har jeg vært der inne, og tatt testen, først tok jeg den med de svarene jeg trodde var riktige, men var ikke helt fornøyd med resultatet, og ikke helt enig med klestipsene. Men, så fikk jeg mannen til å hjelpe meg med svarene, og da fikk jeg et litt annet resultat, og VIRKELIG kule klær, som er midt i blinken, og fasonger som jeg også har konkludert med at jeg kler veldig godt. Og ikke nok med det, det var jo en nettbutikk som solgte akkurat disse klærne.

Men, jeg har litt dårlig erfaring med å shoppe på nettet, for jeg ønsker å prøve klærne først ... Så da lurer jeg på: Finnes det som butikk?

Hvilken fasong får du? Jeg fikk:



(Høyreklikk på bildet du fikk opp, velg kopier bildeadresse, trykk på dette ikonet:, lim inn adressen og trykk enter.)
How to look godd naked.

DEN puppebaben du jo!!!
Skulle nesten bedt om RL-bilde, så vi kunne sammenligne.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 16:39   #13
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: How to look good naked

Moi!

You are an Hourglass Honey!
Well done sweet cheeks, you’ve hit the jackpot! The hourglass figure is the most coveted body shape and with your ample bosom, tiny wasp-like waist and beautiful curvaceous hips you’re a dream come true.
Although you have a figure to make men melt and girls cry with envy, I know that it can be troublesome finding clothes to fit you perfectly. Here you will find key wardrobe pieces to complement and enhance your delightful shape, along with advice on what to treasure and what to burn. So read on my Hourglass Honey and discover your own fabulous style.
Use the menu above to discover which celebrities you share your body type with, read personalised recommendations on the clothes and accessories to make the most of your figure, and expert advice on skin and hair care.
The buttons below allow you to print a handy copy of the consultation, email a copy of your consultation to yourself to keep, send to a friend or start a new consultation from scratch.
Now you know your body shape, check out the outfits we recommend just for you on our sister site, www.howtolookgoodnaked.com!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 16:41   #14
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: How to look good naked

Jeg er sånn som AprilRyan.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 16:47   #15
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: How to look good naked

Pfft. Legg heller ut nakenbilder, så skal jeg saktens kommentere, jeg.

:hjelpsom:

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 16:58   #16
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: How to look good naked

Jeg ble ikke overraskende en pære jeg også. Jeg vil ikke ha klær, jeg vil ha pupper. :furter:

  Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 17:12   #17
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: How to look good naked


Sitat:

You are an Alluring Apple!

Girl, your legs are amazing! So many women get caught up in their body shape that tYou are an Alluring Apple!

Girl, your legs are amazing! So many women get caught up in their body shape that they forget to look at their actual bodies, and honey you have luscious limbs to die for! All we need to do now is add in a few sexy curves.

You may have found it difficult to add curves in the past, but here you will find a few simple tricks of the trade and key wardrobe pieces to flatter and flaunt your sexy shape. So dive in, my Alluring Apple, and discover the secrets to your own stunning style.

Hva som er så alluring med hvordan jeg ser ut vet jeg ikke. Andre er sikkert det, men ikke jeg.

Og så påstås det at Drew Barrymore og Kate Winslet også har eplefasong. Men Kate Winslet har da ikke det? Ser ikke slik ut i filmene hun har spilt i i hvert fall.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 17:15   #18
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: How to look good naked

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

You are a Bewitching Butterfly ble jeg.

Samme her.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 17:20   #19
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: How to look good naked

Butterfly.
Ser for meg noen med enorme ridebukselår og enormt grevinnesleng. :flakse-flakse:

Ps: Ikke ment som latterliggjøring av figur.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 18:57   #20
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.404
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: How to look good naked


You are a Bewitching Butterfly!

Sitat:

Well hello my beauty, aren’t you just fabulous? With marvellous breasts, bootylicious behind and juicy thighs, you’ve everything going on. You need to dress those curves and show them off for the world to see — with so much to offer it would be criminal to hide it!

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no