Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Benytte seg av Jet Carrier?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-08, 12:51   #1
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Benytte seg av Jet Carrier?

Er det noen her som har benyttet seg av Jet Carrier for å bestille fra USA?

Vet det har vært en tråd om dette tidligere, men tenkte kanskje at flere hadde prøvd etter det, siden dollaren er så lav...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 13:03   #2
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Benytte seg av Jet Carrier?

Jo, altså, jeg har jo det. Men jeg skrev også i den andre tråden, så det er mulig du var ferdig med å høre min side av saken.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 14:20   #3
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jo, altså, jeg har jo det. Men jeg skrev også i den andre tråden, så det er mulig du var ferdig med å høre min side av saken.

Jeg hører gjerne mer... Var du fornøyd? Har du prøvd flere ganger?

Gammel 21-05-08, 23:33   #4
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har fått et tv til ungene fra usa, gjennom dem.
Jeg ble veldig fornøyd, litt forsinkelser, men god kommunikasjon.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 23:42   #5
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har. Ryddig og greit, men det kan fort bli dyrt når volumet på pakkene er stort. :bankerott:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 00:12   #6
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Min erfaring er den samme som torsk. Det kan være vanskelig å beregne volumet rett, og gambling slår gjerne feil. Men er det noe jeg veldig gjerne vil ha tar jeg det gjennom JetCarrier hvis jeg ikke har andre utveier, har brukt dem 6-8 ganger. Bortsett fra prisen er det positive erfaringer.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 09:51   #7
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Standard

Jeg får gjøre et forsøk da, og satse på at frakten ikke blir altfor ille. Irriterende med alle disse nettbutikkene som ikke sender til Norge..

Gammel 07-06-08, 23:02   #8
BonusMor
Forumamatør i lære

BonusMor sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Østlandet
BonusMor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vi har brukt det til alt fra bildeler til sko og hi-fi. Klær og småtteri.
Veldig fornøyd.

BonusMor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.