|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Hvilken farge ville du farget kjolen i? | |||
| Ville ikke farget den |
|
4 | 7,69% |
| Beige |
|
6 | 11,54% |
| Grønn |
|
15 | 28,85% |
| Lilla |
|
12 | 23,08% |
| Blå |
|
6 | 11,54% |
| Rød |
|
4 | 7,69% |
| Grå |
|
1 | 1,92% |
| Brun |
|
11 | 21,15% |
| Svart |
|
3 | 5,77% |
| Annen, spesifiser i tråden. |
|
1 | 1,92% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 52. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Hvilken farge kler denne kjolen?Jeg kjøpte meg en veldig søt sommerkjole på HM i dag. Den er i 100%bomull, så jeg har mulighet til å farge den.
|
|
|
#2 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hvilken farge kler denne kjolen?Jeg tenker umiddelbart lavendel, lakserosa eller en lys grønnfarge. Sommerfarger.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilken farge kler denne kjolen?
Synes også disse fargene er flotte. Det eneste problemet er at jeg mister all farge av det. Jeg kler bedre litt mer knalle farger som gir farge.
|
|
|
#4 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hvilken farge kler denne kjolen?Da stemmer jeg rød.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken farge kler denne kjolen?Vær obs på at saumane ikkje alltid tar farge og at du derfor kan ende opp med kvite saumar.
|
|
|
#7 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hvilken farge kler denne kjolen?Stemte også beige
|
|
|
#8 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Hvilken farge kler denne kjolen?Blå, men lyseblå.
|
|
|
|
#10 |
|
intro
|
Sv: Hvilken farge kler denne kjolen?Den som ikke føler seg vel i hvit, føler seg ofte også gusten i beige. :erfart: Jeg ville farget den i en fin sjøgrønn farge. :bombe:
|
|
|
|
#11 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilken farge kler denne kjolen?
Jepp, det er jeg klar over, det må med i vurderingen.
|
|
|
#12 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Hvilken farge kler denne kjolen?Stemte lilla, hvis du føler deg blek i hvitt og mener farger gir deg mer farge, så ville en mørk/dyp lilla være fint. Jeg er lysblond og har akkurat kjøpt en topp i mørk lilla (som også har litt svart og hvitt i seg) og jeg ser at fargen i ansiktet mitt ble veldig framhevet.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilken farge kler denne kjolen?Jeg stemte grønn eller brun, fordi jeg ser for meg at det er en kjole du kan sprite opp med mye tilbehør og det er mine yndlingsfarger. :enkel:
|
|
|
#14 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilken farge kler denne kjolen?Ja, jeg er inne på tanken om dyp lilla, gressgrønn eller kongeblå, for alle de fremhever øynene mine og gir ansiktet mitt mer glød. Også er de fargene mer praktiske enn hvit da
|
|
|
#16 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvilken farge kler denne kjolen?Stemte rød, fordi det er en farge jeg liker veldig godt. kongeblå er også en farge som jeg liker godt.
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken farge kler denne kjolen?Turkis. |
|
|
|
#20 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken farge kler denne kjolen?Grønt blir fint. Det er vel en av fargene den finnes i også? |
|
|
|
![]() |
|
|