Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken farge kler denne kjolen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvilken farge ville du farget kjolen i?
Ville ikke farget den 4 7,69%
Beige 6 11,54%
Grønn 15 28,85%
Lilla 12 23,08%
Blå 6 11,54%
Rød 4 7,69%
Grå 1 1,92%
Brun 11 21,15%
Svart 3 5,77%
Annen, spesifiser i tråden. 1 1,92%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 52. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-08, 20:22   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken farge kler denne kjolen?

Jeg kjøpte meg en veldig søt sommerkjole på HM i dag. Den er i 100%bomull, så jeg har mulighet til å farge den.

Den er kjempefin på, men jeg er usikker på fargen. Jeg er ganske blek i huden og blond i håret, så jeg føler meg av og til ganske hvit i helhvite antrekk.

Dermed kom jeg på tanken om å farge den. Hva tror dere blir fint?

Poll kommer, om jeg skjønner hvordan jeg gjør det.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 20:24   #2
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken farge kler denne kjolen?

Jeg tenker umiddelbart lavendel, lakserosa eller en lys grønnfarge. Sommerfarger.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 20:25   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Jeg tenker umiddelbart lavendel, lakserosa eller en lys grønnfarge. Sommerfarger.

Synes også disse fargene er flotte. Det eneste problemet er at jeg mister all farge av det. Jeg kler bedre litt mer knalle farger som gir farge.

minibolle mai 2012
Gammel 21-05-08, 20:27   #4
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Da stemmer jeg rød.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 20:39   #5
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Vær obs på at saumane ikkje alltid tar farge og at du derfor kan ende opp med kvite saumar.

Lavendel vil kle den kjolen

Gammel 21-05-08, 20:41   #6
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stemte for beige. Men det kan du jo se.

Gammel 21-05-08, 20:45   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Stemte også beige
Mye pga sømmene.Kan farge den litt mørkere beige og frisk/pynte opp med knallfarger.Da blir kjolen veldig anvendelig også.

Den var veldig fin forresten

Gammel 21-05-08, 20:45   #8
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Blå, men lyseblå.
Eller som gremli sa, lyse sommerfarger

Gammel 21-05-08, 20:59   #9
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Knallblå!

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 21:05   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den som ikke føler seg vel i hvit, føler seg ofte også gusten i beige. :erfart: Jeg ville farget den i en fin sjøgrønn farge. :bombe:

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 21:06   #11
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Vær obs på at saumane ikkje alltid tar farge og at du derfor kan ende opp med kvite saumar.

Lavendel vil kle den kjolen

Jepp, det er jeg klar over, det må med i vurderingen.

minibolle mai 2012
Gammel 21-05-08, 21:17   #12
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Stemte lilla, hvis du føler deg blek i hvitt og mener farger gir deg mer farge, så ville en mørk/dyp lilla være fint. Jeg er lysblond og har akkurat kjøpt en topp i mørk lilla (som også har litt svart og hvitt i seg) og jeg ser at fargen i ansiktet mitt ble veldig framhevet.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 21:27   #13
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jeg stemte grønn eller brun, fordi jeg ser for meg at det er en kjole du kan sprite opp med mye tilbehør og det er mine yndlingsfarger. :enkel:

Gammel 21-05-08, 21:28   #14
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Ja, jeg er inne på tanken om dyp lilla, gressgrønn eller kongeblå, for alle de fremhever øynene mine og gir ansiktet mitt mer glød. Også er de fargene mer praktiske enn hvit da

Beige er fint, men tror nok jeg vil bli blass i det også.

minibolle mai 2012
Gammel 21-05-08, 21:39   #15
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gressgrønt er min nye yndlingsfarge!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 21:39   #16
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Stemte rød, fordi det er en farge jeg liker veldig godt. kongeblå er også en farge som jeg liker godt.

Gammel 21-05-08, 21:52   #17
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Turkis . *hekta*

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 22:12   #18
tiril
Passiv

Standard

Turkis.

Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 22:14   #19
tiril
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Turkis . *hekta*

Og der ser eg vi er to som er hekta..

Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 22:18   #20
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Grønt blir fint. Det er vel en av fargene den finnes i også?

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:46.