Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Når magen er problemet ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-08, 20:42   #1
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Når magen er problemet ...

I lys av trådene om Gok/Trinny & Susannah/hva nå de nye folkene i motepolitiet heter...når det er magen som er problemet (og det er det gjerne 6 uker etter fødsel), da anbefaler de jo alltid sånn hold-in-undertøy. Er det noen her som har det? Jeg ser liksom ikke for meg at det er noe man orker å gå med sånn i hverdagen jeg. Man skal jo puste og ha det behagelig også. Men ut fra disse programmene så virker det jo som om de mener at man skal bruke dette undertøyet til hverdags?

Gammel 22-05-08, 20:44   #2
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når magen er problemet...

Hold-in strømpebukse går an å puste i.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 20:49   #3
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Hold-in strømpebukse går an å puste i.

Min mening er at om kroppen blir finere av slike strømpebukser, så er den rett så fin i utgangspunktet.

*tjukkemaga*

Gammel 22-05-08, 20:51   #4
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Cubus har sånne hold-in-mamelukker som koster billig.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 21:06   #5
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har irritert meg en del over sånne hold inn strømpebukse, de "ruller" seg ned når jeg sitter.
Finnes det andre alternativer?

Søster hva er

Sitat:

hold-in-mamelukker

Gammel 22-05-08, 21:16   #6
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Søster hva er

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

hold-in-mamelukker

Det er som hold-in-strømpebukser men i mamelukkformat.
Åja, nå skjønte jeg at mamelukk kanskje var problemordet? Hotpants omtrent da, litt opp på magen og til litt nedenfor midten av lårene. Men altså uten fot. Eller resten av beinet. Gådd, at det skulle være mulig å forklare så kronglete.

Gammel 22-05-08, 22:06   #7
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

www.lipoinabox.com Skal visstnok være underverket!

Gammel 23-05-08, 08:26   #8
Nuta
tittel -en, titler

Nuta sin avatar

Nuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populær
Standard

Jeg har opgså det problemet at de ruller, utrolig irriterende!

Gammel 23-05-08, 08:39   #9
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

www.lipoinabox.com Skal visstnok være underverket!

De har jeg sett på Oprah!

Men hvordan i alle dager går man på do i en slik singlet-sykkelshorts-greie?

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 20:44   #10
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker det bare under kjoler.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 20:45   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg bruker det bare under kjoler.

Jeg og

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 20:46   #12
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker hold-in under kjole når jeg pynter meg (en gang hvert annet skuddår) og synes det er veldig behagelig. Deilig at ikke noe slenger rundt, men holder seg på plass. Jeg ser for meg at slikt undertøy blir en veldig turn-off sånn på kvelden, egentlig...

Gammel 22-05-08, 21:21   #13
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fra Cubus, men har rotet den bort. Så nå har jeg fra Lindex.
Begge ruller nedover da...
Egentlig burde jeg hatt noe som går helt opp under puppene for magen begynner allerede der.

Gammel 22-05-08, 21:24   #14
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Standard

Mine ruller ikke. Kanskje det er anatomisk betinget?

Gammel 22-05-08, 21:27   #15
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Min ruller heller ikke.. Min kjøpte jeg i usa og er ganske høy i livet..

Jeg orker ikke å gå med slikt til hverdags. Jeg synes det er mer slitsomt når jeg skal på do og sånt. Dessuten tror jeg ikke det er bra med slike trange klær i hverdagen. Det kan umulig være bra for underlivet og de indre organene.

Gammel 22-05-08, 21:35   #16
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Mine ruller ikke. Kanskje det er anatomisk betinget?

Da har du ikke nok mage.

Gammel 23-05-08, 11:08   #17
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har en sånn hotpants fa lindex som holder magen inne, den er god å myk,ruller ikke. og går langt opp, ala Pia sin shorts

Om den er turn-off gjør ikke så mye...

Gammel 24-05-08, 16:46   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Jeg har en sånn hotpants fa lindex som holder magen inne, den er god å myk,ruller ikke. og går langt opp, ala Pia sin shorts

Om den er turn-off gjør ikke så mye...

Synes også den fra Lindex har fungert bra. Kan jo dra den helt opp til bh`n

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 11:09   #19
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Synes også den fra Lindex har fungert bra. Kan jo dra den helt opp til bh`n

Jeg kjøpte en for stor så fikk den opp over en del av puppene

I bryllupet hadde jeg en "hel" underslim kjole fra ellos\josefson.Den har jeg brukt flere ganger under tettsitende kjoler. Den synnes ikke. og den er faktisk behagelig å ha på. o det er innebygd bh i den å man slipper stropper.

Truse og strømpebukse kant ble borte under den, noe som syntes i "brudekjolen" om jeg ikke hadde det på

Gammel 25-05-08, 11:59   #20
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes også at det meste som har holdinn-effekt lar ting tyte ut pga av stramming i toppen. Lager problemer som egentlig ikke er noe problem.
Med denne slipper man det, pluss at den ikke glir ned. Jeg har kjøpt den, og bare testet den på. Ikke brukt den enda. Men den føltes veldig fin på, og lagde ikke en eneste valk.

http://anne-martine.com/catalog/prod...df32828a7cb9ab

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:39.