Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

God kjørecomfort, prisgunstig, ekstrautstyr -hvilken bil?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-08, 21:35   #1
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.070
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

God kjørecomfort, prisgunstig, ekstrautstyr -hvilken bil?

Vi må kjøpe en "ny" bil.
Ingen av oss vet noe om biler, og vi leter på måfå.
Det skal være jobb-bil for mannen, men han må ha plass til ungene i den for småkjøring.
Mannen er lang og brei, og trenger god plass i førersetet.
Han liker duppeditter, ekstrautstyr og at bilen er pen.

Men hva skal vi ha?
Han liker biler av typen store Peugoter, både når det gjelder kjøreegenskaper, comfort og utseende.

Pris: opp til ca 150 000
Alder: ikke eldre enn 2002-modell
Km: max 150 000
(alder og km kommer selvsagt litt an på bilen også).

Noen som har noe å foreslå?

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 21:51   #2
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.662
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: God kjørecomfort, prisgunstig, ekstrautstyr -hvilken bil?

Tror egentlig jeg ville gått inn på Finn.no. tatt avansert søk. og plottet inn:

max pris på 150 000, min 2002, max 150 000, og andre ting dere ønsker som 5 seter osv. Fordi det ER ikke så mange biler over 2001mod til 150 000.

Men kan jo alltids slå et slag for Mazda. Vi har kjempestort baksete i vår 626. Nesten bedre plass der enn fremme.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 00:01   #3
Unagi
Total awareness
 
Unagi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 95
Unagi er litt kul
Standard

Sv: God kjørecomfort, prisgunstig, ekstrautstyr -hvilken bil?

Vi kjøpte "ny" bil for litt siden. En 2005 renault megane til 159.000. Gått ca 46.000 og greit med utstyr, nest høyeste utstyrspakken. Jeg synes den ser tøff ut og den er god å kjøre (ut i fra det lille jeg har kjørt den, da samboeren min kjører den mest siden hun som oftest har ungene med seg). Vi har 2 seter i baksetet og fortsatt grei plass forran. Vi valgte denne i stede for peguot 307. De er omtrent like store tror jeg, og Renault er en av de sikreste bilene (5 stjerner i Euro Ncap).

__________________
Unagi is a state of total awareness. Only by achieving true unagi can you be prepared for any danger that may befall you.
Unagi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 20:38   #4
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: God kjørecomfort, prisgunstig, ekstrautstyr -hvilken bil?

Hva med Toyota Avensis? Vi er fornøyd med vår ihvertfall. God plass både til lange menn og bakovervendte seter. Driftsikker er den også.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no