Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilket barnetv var din favoritt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-08, 22:02   #1
senti
Nybegynner

senti sin avatar

Medlem siden: May 2008
senti har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hvilket barnetv var din favoritt?

Må bare etter å ha lest den andre barnetv diskusjonen.

Hvilke var din favoritt/ husker du best??

*Majka så klart (

(Kilde: youtube.com)
)
* Det var en gang et menneske (

)
* Barna i Uhlenbusch (

)
* Lekestue (

)

Gammel 23-05-08, 22:06   #2
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilket barnetv var din favoritt??

Hva i alle dager er det første du har lagt ut?

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 22:09   #3
senti
Nybegynner

senti sin avatar

Standard

Majka var ein serie om ei jente fra verdensrommet. Masse sært på tv på den tiden. Hun kunne gå på vannet, fly osv.... Jada, var prisgitt NRK, derfor er jeg blitt som jeg er.

Gammel 23-05-08, 22:19   #4
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av senti, her.

Jada, var prisgitt NRK, derfor er jeg blitt som jeg er.

Jeg var nok også prisgitt NRK, men husker ikke verdensromjenta.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 22:21   #5
senti
Nybegynner

senti sin avatar

Standard

Hehe, kanskje for spesielt intereserte.

Gammel 23-05-08, 22:24   #6
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Her var mitt yndlingsprogram. Satt og grein hver gang omtrent.....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 22:33   #7
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Professor Baltazar likte jeg godt!

Majka var også morsomt.

Gammel 23-05-08, 22:50   #8
Left
Passiv

Standard

Romlingane og Pompel og Pilt.
Pompel og Pilt ser faktisk begge guttene mine på også, og synes det er storveis.

Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 22:58   #9
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Portveien 2

Gammel 24-05-08, 00:28   #10
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Majka og Professor Baltazar var mine favoritter!
Og Andungen kvakk-kvakk

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-08, 00:39   #11
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Shagma, såklart!

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-08, 05:49   #12
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fru Pigalopp og Sommeren på Mirabelløya likte jeg godt.

Det var en gang et menneske.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-08, 09:14   #13
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Fru Pigalopp og Sommeren på Mirabelløya likte jeg godt.

Å ja!

Og så husker jeg Den vita stenen.
For ikke å snakke om Gutten med gullbuksene.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-08, 09:19   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse elsket jeg (jeg er født i 1980):

Shagma
Portveien 2
Fun Factory
Jenta fra fremtiden
Diplodos
My little pony

Årh det er så mange, jeg tilbragte jo halve barndommen foran tven og elsket alt som gikk.

Gammel 24-05-08, 11:12   #15
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lekestue
Majka
Gutten med gullbuksene
Professor Baltazar
Pompel og pilt
Tjorven
Halv7(litt seinere men..)
Også husker jeg den digre kaktusen, med togene som kjørte forbi med bilder i vognene, men husker ikke nå hva det het eller i hvem forbindelese
Og heksa som sa "ba bapelone!
Barbamamma og barbapappa
Colargol

Også gikk jeg rundt og syntes det var morsomt å si "hjernhøna" og "den nøkkelspisende moffedillen"

Gammel 24-05-08, 12:23   #16
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Colargol
Vi på saltkråkan
Professor Baltazar
Barbamamma og barbapappa
Lekestue

Det er de jeg husker. Men Colagol var helt klart den store favoritten.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-08, 17:43   #17
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Elsket selvfølgelig også
Emil
Vi på Saltkråkan
Madikken
Pippi Langstrømpe
Ronja Røverdatter

..alt av Lindgren som er filmet..

Gammel 24-05-08, 18:57   #18
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Vi hadde ikke Tv da jeg var barn, men jeg tuslet ofte ned til farmor for å se på hennes sort-hvitt om kvelden.
Jeg husker mange av programmene, men igrunn mest at jeg irriterte meg grønn over Vibeke Sæter.
Favoritten gikk på svensk Tv og handlet om to ufattelig stygge karer som jobbet på en bildynge. Animasjonsserie.
Alt av Astrid Lindgren sto også høyt på lista over favortitter.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:33.