|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Barnebursdag | |||
Torsdag fra klokken 17-19 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 12,90% |
Fredag fra klokken 17-19 |
8 | 12,90% |
Lørdag fra klokken 14-16 |
32 | 51,61% |
Søndag fra klokken 14-16 |
18 | 29,03% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 62. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
--
|
![]() Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?Gutten var blir 4 år om noen uker og har bursdag på en lørdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?Lurer du på når vi ville foretrekke å bli bedt, eller når vi selv ville valgt å feire? Jeg foretrekker forresten helg uansett, og det spiller ikke så veldig stor rolle om det er lørdag eller søndag.
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002) Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it. Sist redigert av Skilpadda : 08-11-06 kl 11:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
--
|
![]() Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?
Jeg mente foretrekke å bli bedt, kanskje du kunne endret tittelen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
flisespikker
|
Jupp.
![]() |
#5 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?Min yngste har (som du kanskje husker?
![]() |
#6 |
flisespikker
|
Jeg ville syntes 19.30 er litt sent å avslutte (kanskje særlig en fredag, da er gjerne poden min litt ekstra trøtt og sliten). Og hvis bursdagen begynner 17, ville vi kunnet gå direkte fra barnehagen, det kunne være praktisk.
![]() |
#7 |
Rastløs dagdrømmer
|
Takk for innspill.
![]() |
#9 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?Jeg hadde synes det var herlig med en ukedag, dra rett fra bhg,(får de ordentlig mat i sånne bursdager egentlig? *Grønn, har bare 1 1/2-åring*) også kunne dra hjem i kristelig tid.
![]() |
#10 |
Nattrangler
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?Vi pleier å legge alle bursdagsfeiringer til lørdag eller søndag,
![]() |
#11 |
flisespikker
|
Ja, det har vært pølse i stort sett alle barnebursdager vi har vært i.
![]() |
#12 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?Helg passer bra, synes jeg. Storesnupp her har blitt invitert i selskap lørdag 12-14 tre ganger i høst. Helt topp! Da står vi opp, spiser frokost, leker litt, skifter, og så er det bursdag. Senere på dagen er sikkert like greit det også. Egentlig er jeg rund i kantene når det kommer til bursdagsinvitering. Det eneste jeg ikke liker er kl 16 en vanlig hverdag.
![]() |
#13 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?Snuppa blir fem en torsdag. Vi planlegger å feire lørdagen etterpå fra 17-19.
![]() |
#14 |
XXX
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?Jeg synes fredag er en fin dag til å bli invitert til bursdag |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
er her
|
![]() Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?Feiring på dagen er best.
![]() |
#16 |
Køntri-star
Hvor: Klepp
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?Jeg liker best lørdag til barneselskap.. Familieselskap pleier vi ha på søndag
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?Snuppa vår blir fem om noen uker. Da skal vi feire på lørdag (vi pleier å feire på dagen, hun har bursdag på en lørdag i år) fra 12-14 tenkte vi. Familieselskap tar vi på ettermiddagen samme dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?La han feire på dagen sin, davel. Lørdag er glitrende.
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?Jeg legger bursdagsbesøkene til helgen siden det da er lettest for familie og kjente å komme . Jeg prikket av for både lørdagen og søndagen . |
![]() |
![]() |
|
|